בפתח הוועידה

גדעון סער על הליכוד: "חיים בסרט רע; אנחנו העתיד"

סער, שלא מצליח לעבור בסקרים את אחוז החסימה, כינס הערב את ועידת היסוד של מפלגת תקווה חדשה, וסיפר: "כל יום מצטרפים אלינו חברים, הצלנו את המדינה מהחלילן מבלפור" (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
סער, הערב (צילום: הפייסבוק של גדעון סער)

שר המשפטים גדעון סער, שגם בסקר שפורסם הערב (ראשון), לא מצליח לעבור את אחוז החסימה, נאם הערב בוועידת הייסוד של מפלגת תקווה חדשה, ותקף בחריפות את חברי מפלגת הליכוד וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

סער פתח את דבריו באומרו: "ערב חג החנוכה בשנה שעברה, הקמתי תקווה חדשה, ואתם התייצבתם עמי למערכה זו", סער המשיך להתפאר ואמר: "ב-9 בדצמבר התפטרתי מחברותי בכנסת כדי לבנות תקווה חדשה לישראל וזאת מבלי שידעתי שיש בכלל בחירות באופק. עשיתי את זה בשביל המדינה. כדי להציל את ישראל שנחטפה למען אינטרסים אישיים של אדם אחד".

"אתם יודעים", סיפר סער לחברי מפלגתו, "קיבלתי הצעה בכתב ובע"פ לכהן כראש ממשלה ולהיות הראשון ברוטציה וסירבתי - למען עם ישראל".

"אנחנו גם הצלנו את הכבוד של המחנה הלאומי בישראל, שפסע ברובו בעיניים עצומות אחרי החלילן מבלפור, תוך התנתקות מכל ערכי היסוד עליהם גדלנו. עשינו את המעשה הערכי הנכון, בשביל עם ישראל".

סער גם פרש את משנתו הפוליטית ואמר: "רק תקווה חדשה ככוח פוליטי מגובש במרכז – ימין, כמפלגה פטריוטית וממלכתית הפועלת לטובת המדינה, השומרת על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית – תוכל להבטיח שלא יוכלו לקחת מאתנו את החלום".

"הם", אמר סער והתכוון לחבריו לשעבר במפלגת הליכוד, "מבינים היטב שאנחנו הסכר, אך הם לא מבינים את השינוי העמוק שהבאנו. הם חושבים שיש כאן משהו זמני. הם מספרים לעצמם שבפעם הבאה (שמעתם את זה מהם כבר ארבע פעמים ברציפות) הם יביאו 61 מנדטים "ממשלת ימין מלא מלא". הם חיים בסרט. הם תקועים בסרט רע של פעם".

"אנחנו אף פעם לא נרים ידיים כי אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו ועל חלום הדורות. ישראל חזקה מתקדמת, מודרנית, שלא שבויה בידי קיצוניים. ישראל בלי מכלאות. עם "שופטים בירושלים". עם המילה צדק ועם החתירה לצדק.
מדינה יהודית ודמוקרטית, השומרת על החירות והשוויון".

"אני נחוש לבסס את מפלגת תקווה חדשה, כמפלגה עם מוסדות מתפקדים ופעילות", אמר סער בסיום נאומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר