המגישה החילונית בווידוי

קורין גדעון על החרדים: "קיבלתי הזדמנות להכיר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי"

"גדלתי רק עם אנשים כמוני, חילונים", הודתה מנחת הטלוויזיה קורין גדעון בווידוי אישי שנגע למגזר החרדי. "באמצע החיים קיבלתי הזדמנות להכיר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
גדעון ומשפחתה החרדית (צילום: קורין גדעון באינסטגרם)

מגישת הטלוויזיה החילונית, קורין גדעון, הנשואה לאיש העסקים יחיאל מיכל סורוצקין, בן למשפחת חרדית, פרסמה בחשבון שמפעילה באינסטגרם פוסט אישי, שהפך במהירות לוויראלי, ובו שטחה את יחסה למגזר החרדי, שהשתנה לחלוטין מאז הכירה את בעלה.

"הנס שלי בחיים", פתחה גדעון, "הוא לא רק חילי אלא המקום שהוא מגיע ממנו. בזכותו ובזכות המשפחה שלו זכיתי להכיר מגזר שלם שלא הכרתי ושכנראה לא הייתי מכירה בחיים. ומה שאנחנו לא מכירים, אנחנו בדרך כלל מפחדים ממנו"...

בשלב הזה תיארה גדעון כי בעבר הייתה "אדם עם דעות קדומות". היא כתבה: "גדלתי רק עם אנשים כמוני - חילונים. ואז באמצע החיים קיבלתי הזדמנות להכיר את האחר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי".

מנחת הטלוויזיה הוסיפה: "לא הכל עבר חלק ויש נושאים שעדיין נמנעים מהם. אז מה. זה לא מוריד מהאהבה ומהכבוד הענקיים שיש בינינו. הם המשפחה שלי ואני שלהם וככה זה מרגיש כל הזמן. הכי קרוב שיש.

"אני לא נושאת שום דגל, אני רק משתפת מהחוויה האישית שלי… מהנס שקרה לי. ואולי בפעם הבאה שאתם פוגשים מישהו שונה מכם, תכבו לדקה את האינסטינקטים שלכם (וואי איך אני מכירה את זה מקרוב) ותנסו להכיר אותו באמת. כמעט בטוח שתגלו שהוא בעצם ממש ממש דומה לכם. חג ניסים שמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר