במסגרת הסכם סודי

רה"מ בנט יפצה את הוגה 'תכנית סינגפור'

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע לסיכום פשרה עם אודי רייטר, שטען כי שימש כיועצו במהלך תקופת הבחירות ולא קיבל את התשלום. רייטר הוא מי שיזם את 'תוכנית סינגפור' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע לסיכום פשרה עם אודי רייטר שטען כי שימש כיועצו במהלך תקופת הבחירות ולא קיבל את הכסף על כך, כך פורסם לראשונה ב-N12.

לאחר איומים מצדו של רייטר כי אם לא יקבל את הכסף יגיש תביעה לבית המשפט, בחר ראש הממשלה להגיע להסכם פשרה של תשלום כספי, אך על פי ההסכם תשמר הסודיות על פרטיו וסכום הכסף המדוייק שיקבל רייטר לא יחשף.

רייטר הוא מי שיעץ לבנט להשיק בקמפיין הבחירות את רעיון 'תוכנית סינגפור' שעיקרו תוכנית כלכלית מקיפה, כמו כן הוא הציע את רעיון ה'טבעת סטרילית' להתמודדות עם נגיף הקורונה.

מצידו של נפתלי בנט נטען לכל אורך הדרך כי רייטר מעולם לא שימש כיועץ רשמי לקמפיין וכי לא הובטח לו אף תשלום כספי, כאמור, בחר בנט להימנע מתביעה משפטית ובמשא ומתן בין עורך דינו של רייטר, מיכאל דבורין, לבין עורכי דינו, עמיחי ויינברגר וד"ר סער פאוקר הוחלט על ההסכם שפרטיו חסויים.

מימינה נמסר: "אנו מאשרים כי מר יהודה רייטר העניק למפלגה שירותי ייעוץ במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת ה–24 ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר