טענות באופוזיציה: נפתלי בנט עבר על החוק

טענות כנגד הסכם הפשרה של בנט עם יועץ הבחירות אודי רייטר בסכום חסוי. על פי גורמים באופוזיציה מדובר בעבירה על חוק הבחירות שכן מדובר בתרומה בלתי חוקית למפלגה (ארץ)

(צילום: מארק ישראל סאלם, פול)

טענות כנגד הסכם הפשרה של בנט עם יועץ הבחירות שלו אודי רייטר בסכום שיישאר חסוי. על פי גורמים באופוזיציה מדובר בעבירה על חוק הבחירות שכן מדובר בתרומה בלתי חוקית של בנט למפלגת ימינה, במסגרתה עשה רייטר את עבודתו.

חבר הכנסת משה ארבל פנה במכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולמבקר המדינה מתניהו אנגלמן בנושא ואמר כי "אם 'ימינה' שילמה ליועץ הרי שעליה לדווח על כך כמקובל ואין המפלגה יכולה להסתיר את הוצאותיה תחת הסכם סודי תהא הסיבה אשר תהא", הוסיף ארבל.

הוא פנה ליועמ"ש ולמבקר בדרישה לבדוק את הנושא: "אבקש שתבחנו את העניין ואת הצורך להעמיק חקר בנסיבות הפיצוי לרייטר והאם הוא ניתן כדין".

כזכור, רייטר שתבע את בנט על שימוש לא מוסכם בחומרים שכתב עבור ספרו על הקורונה, הגיע לאחר מו"מ ממושך עם עורכי דינו של ראש הממשלה, להסכם פיצויים כדי להימנע מהגעה לבית המשפט.

בימינה מסרו על הפרסום: "אנו מאשרים כי מר יהודה רייטר העניק למפלגה שירותי ייעוץ במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת ה – 24 ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר