ממשלת הריפוי

בר לב מגיב לשקד: "שתי מים, צריכה מראה"

השר עמר בר לב משיב למתקפות מימין בעקבות פגישתו עם תת מזכירת המדינה: "קשה ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר עמר בר לב (צילום: פלאש 90)

קשה ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם", כך הגיב הבוקר השר לביטחון פנים, עמר בר לב, למתקפות מימין בעקבות פגישתו עם תת מזכירת המדינה ונושא הפגישה.

בר השיב לביקורת הקשה וכתב בטוויטר: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא".

בר לב עקץ: "אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים", והוסיף: אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים - ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

כזכור, הסערה פרצה לאחר שבר לב עדכן כי שוחח עם תת מזכיר המדינה האמריקנית ודיבר איתה על "אלימות המנתחלים".

לדבריו: "פגשתי היום את תת מזכירת המדינה של ארה"ב, הגברת ויקטוריה נולנד. תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית."

בתגובה, חברתו לשולחן הממשלה השרה איילת שקד השיבה "התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר. האלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקתבים על יהודים שקורים מדי יום - רק בגלל שהם יהודים, וכל זה בעידוד ובתמיכת הרשפ. ממליצה לך לדבר על האלימות הזו עם גב' נולנד."

יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב בחריפות ואמר לב-לב "שמע, סליחה על הבוטות, אבל אתה פשוט מנוול. מאות אלפי מתיישבים גיבורים סופגים טרור יום יומי ושילמו מחיר דמים יקר ואתה שופך את דמם בנבזות ומשתתף בקמפיין שקרי ואנטישמי שמכפיש אותם כדי לשחק אותה נאור ולמצוא חן בעיניי חבורה של צבועים. תתבייש לך איש קטן. ותודה לאיילת שקד שבזכותה אתה שר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר