"לא התאושש" | טרגדיה

בתוך השנה לפטירת בנו: הגר"ש סלר זצ"ל 

מבני ברק מגיעה הבשורה הקשה על לכתו בטרם עת של ראש הישיבה, שאיבד את בנו באסון הנורא במירון וחלה לפני תקופה בקורונה • "מאז הפטירה הוא לא הצליח להתאושש" (דיין אמת)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב סלר יחד עם בנו שנפטר במירון (צילום: באדיבות המשפחה)

מהעיר בני ברק מגיעה בשעה זו (רביעי) הבשורה הקשה על לכתו בטרם עת של הגאון רבי שלום סלר זצ"ל, שאיבד את בנו באסון הנורא במירון, ומאז נחלש.

המנוח נולד לפני כשישים שנה בעיר בני ברק ולמד בישיבת פוניבז', שם התחבב על רבותיו, מרנן הגרא"מ שך והגר"ש רוזבסקי זצוקללה"ה. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו הגב' ציפורה לבית לבל, והקימו את ביתם על אדני התורה בבני ברק.

במשך השנים כיהן במספר תפקידים תורניים, וכראש ישיבה ספרדית בשכונת בית וגן בירושלים. כמו כן, חיבר את הספר בניין שלם על מסכת נזיר, בעבר כיהן כראש ישיבת תורת ישראל בבני ברק.

מקורבים למשפחה מספרים ל'כיכר השבת': "בחג הסוכות, הוא חלה בנגיף הארור ואף נזקק לאשפוז ביתי, מאז נחלש מאוד, גם בעקבות פטירתו של בנו האהוב ר' חיים עוזר זצ"ל, שנספה באסון הנורא במירון".

הרב סלר ז"ל

בני המשפחה מציינים, כי למרות החולשה: "עד הימים האחרונים תפקד כאחד האדם, ולפני שלושה שבועות השתתף בברית לנכדו בן לבנו הרב בן ציון שיחי'".

אביו, הגאון רבי יוסף סלר זצ"ל נפטר לפני 9 שנים והיה מהתלמידי החכמים הידועים בבני ברק.

היום, חטף דום לב פתאומי ללא שום תסמין קודם, ופונה לבית החולים מעיני הישועה שם עבר החייאה שלמגינת לב המשפחה ותלמידיו הרבים לא צלחה.

פוניבז' נפרדה מהאברך הצעיר חיים עוזר סלר: 'מה ה' רוצה מהעם' • תיעוד

המנוח, הותיר אחריו 13 ילדים בלי עין הרע, וזכה להשיא 12 מהם, כאשר בן אחד כאמור נפטר. אחד מחתניו, הוא איש התקשורת יענקי קצבורג.

ההלוויה תצא בשעה 21:00 מבית המשפחה ברחוב סורוצקין 7 בבני ברק ויטמן ליד בנו בבית החיים ויזניץ בעיר.

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר