מסכסך את הקואליציה

אבידר: "לפיד ישן; בנט לא יקיים הרוטציה"

השר במשרד ראש הממשלה, שיחסיו עם נפתלי בנט עלו על שרטון, תקף בשיחה סגורה והאשים את יש עתיד באי הבנת המצב הפוליטי: "אני חרד לקיום ממשלת השינוי" (פוליטי, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר אלי אבידר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חצי שנה לקיום ממשלת בנט-לפיד, ושיו"ר יש עתיד יאיר לפיד כבר מתחיל לחלום על הרגע שבו יושבע לראש הממשלה ה-14 של מדינת ישראל, והקואליציה מתקשה בניהול תקין, על אף שהיא צולחת את הקשיים.

אחת הדמויות הבעייתיות עבור הקואליציה הוא השר אלי אבידר, שנבחר מטעם ישראל ביתנו אך מנהל סיעה עצמאית מאז כוננה ממשלת השינוי. אבידר, שציפה לקבל את תיק המודיעין אך נבצר ממנו בשל התבטאות השר אלעזר שטרן, החל להתקוטט עם ראש הממשלה נפתלי בנט, ומערים קשיים.

הערב (רביעי) דווח ב'חדשות 13' כי השר אבידר מעריך שיו"ר ימינה טומן פח ליו"ר יש עתיד, ושלא תתקיים הרוטציה: "אני חרד לקיומה של ממשלת השינוי, אבל יש עתיד 'ישנים בעמידה'. מדיניות בנט - כמו זריעת היסטריה, רמיסת החירות, מסמוס ועדת החקירה לצוללות וההתנגדות לחוק 'הנאשם בפלילים' - מוכיחה שהוא וימינה לא מתכוונים לקיים את הרוטציה. נעשה הכל כדי לא לאפשר להם להפיל את ממשלת השינוי".

אבידר ייחס את הדברים לא רק לנפתלי בנט, אלא גם ליתר חברי מפלגתו, שבינתיים מעכבים את קידום החוק שימנע מבנימין נתניהו להרכיב ממשלה: "ההתנגדות שלהם לחוק 'נאשם בפלילים' (שלא יוכל להיות רה"מ; י"ג) מוכיחה שהם לא יקיימו את הרוטציה. כשאנשי ימינה נשאלים בראיונות האם הרוטציה תקוים הם מגמגמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר