פיגוע ירי בשומרון • המחבלים נמלטו

הטרור מרים ראש: מחבלים רצחו ביריות את יהודה דימנטמן

2 מחבלים ארבו בין השיחים וירו לעבר הרכב ובו תלמידי ישיבת חומש • מותו של יהודה דימנטמן, נשוי ואב לילד, נקבע בתוך זמן קצר • חבריו נפצעו באורח קל ובינוני • המחבלים נמלטו (אקטואליה, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרכב המחורר. במרכז: יהודה הי"ד (צילום רקע: זק"א. הנרצח: לפי סעיף 27א)

גל הטרור ממשיך: פיגוע ירי התרחש הערב (חמישי) בכניסה ליישוב חומש שבצפון השומרון. תלמיד ישיבת חומש כבן 20 נרצח ושני חבריו נפצעו באורח קל ובינוני.

מצוד מתנהל אחר המחבלים. בשב"כ חוששים שאלו יבצעו פיגוע המשך.

מתחקיר ראשוני עולה כי שני המחבלים ארבו לרכב ובו תלמידי הישיבה בפתח היישוב חומש בין השיחים. בעת שהתקרב הרכב לכיוונם הם ירו לעברו 16 כדורים בשלושה צרורות.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לפיגוע הקשה והבטיח ללכוד את המחבלים: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה. אנו נבוא עמם חשבון".

מהליכוד נמסר: "אנו שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה הערב בחומש שבשומרון ומתפללים לשלום הפצועים. במקום להסית נגד המתיישבים הממשלה הכושלת הזאת חייבת להילחם במחבלים".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב לפיגוע הקשה בחומש: "ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה, סדרה של צעדים שוב ושוב גורמים לטרור הערבי מבית הרשות הפלסטינית להרים את קולו".

(צילום: אביה דויטש)

שר הביטחון בני גנץ: "משתתף בצער משפחת הנרצח הערב בפיגוע בשומרון ומבקש למסור רפואה שלמה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים. אנו ממשיכים בהגברת העירנות והדריכות מול הטרור ביהודה ושומרון, וממשיכים לפעול בכל האמצעים ובכל הזירות מול ארגוני הטרור".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב לאירוע הירי: "לא ניתן להשלים עם הטרור. אני משתתף בצער משפחתו של ההרוג בפיגוע בשומרון ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. לא נחסוך כל מאמץ, זמן וכסף על מנת לסכל את הטרור ולשים את ידנו על המחבלים. במאבק בטרור אין עניין של קואליציה ואופוזיציה, אנחנו נשלב זרועות וננהל בו מאבק עוצמתי ובלתי מתפשר".

הרכב שבו פגעו המחבלים (צילום: זק"א)

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "‏אסור. פשוט אסור להיכנע לטרור. אסור להבין אותו, אסור לחפש לו הסברים, ואסור לבלבל בין טוב לרע ובין אויב לאוהב כפי שעושה הממשלה הזו עד כה. התשובה לפיגוע הקשה בחומש חייבת להיות הקמה מחודשת של הישוב והסדרת הישיבה הפועלת במקום מאז הגירוש! "ואומר לך בדמייך חיי". מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים".

חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד: "אפשר לעצום עיניים ואפשר פשוט להתחבר למציאות ולומר בקול ברור: הטרור הרים את ראשו! מחזקת את כוחות הביטחון ומתפללת לרפואת הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר