הפיגוע הקשה בחומש

אביו של הרב דימנטמן: "כל פגיעה בחומש - תפגע בנו אישית"

"אתה נמצא בממשלת ישראל בשביל עם ישראל", פנתה אלמנתו של יהודה דימנטמן, שנרצח באכזריות בליל שישי האחרון, ואיתגרה את ראש הממשלה נפתלי בנט (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רעיית הנרצח (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אתייה דינמטמן, אלמנת הנרצח הרב יהודה דינמטמן הי"ד, דיברה היום (ראשון) אל ערוצי התקשורת זמן קצר אחרי לכידת המחבלים ואמרה כי "יהודה לא השאיר לי צוואה. היה בן 25. אתמול חבר שלי הראה שלפני 6 שנים וחצי שאלו מה תעשו אם יישאר לך רק שבוע אחד לחיות ויהודה ענה - ללמוד תורה בחומש. זאת הצוואה שלו".

בהמשך פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט ואמרה כי "יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר אותה. יש שם בחורים צדיקים מוסרים נפש בשביל כולנו כל עם ישראל בנגב בתל אביב בצפון בדרום. סיירת מטכ"ל שלנו. חיילים ללא מדים".

בשלב הזה אמרה האלמנה: "אני פונה אליך. אתה נמצא בממשלת ישראל בשביל עם ישראל. עם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה, לאבטח אותה, לאפשר לעם ישראל לעלות לשם. להחזיר לשם את היישוב שהיה. הדם של יהודה יקר מדי. אי אפשר לחזור לשגרה כשדם של נשמה טהורה כזו נשפך".

עוד זעקה כי היא קוראת לבנט לפעול בכדי ש"דוד (התינוק) לא נשאר לבד לחינם". עוד אמרה כי "אני מרגישה את יהודה כל הזמן. הוא מבקש דרכי לבנות את חומש תחילה. קדימה לעבודה!".

אביו של הנרצח, הרב מרדכי דימנטמן, אמר כי "התבשרתי הלילה מהשב"כ שתפסו את הרוצחים. זה חשוב, זה הרתעה. מבחינתנו זה כמו ששמענו על פעולה מוצלחת של צהל או של תקיפה בסוריה. זה חשוב אנחנו לא מקלים ראש מודים לכוחות הביטחון. זה שמפגעים ידעו שיגיעו אליהם זה עשוי להרתיע אותם מהרצח הבא. תודה לכוחות הביטחון".

הרב מרדכי הוסיף ואמר: "אבל באבל הפרטי שלנו - את יהודה זה לא יחזיר. כפי שאמרה אתיה. הצוואה שאנחנו דורשים שהיישוב יוסדר. אחרת נרגיש שהקרבן הזה היה לשווא. אם חס וחלילה ימשיכו להרוס מה שהחלוצים האלה בונים זה ניצחון לטרור. היפוך ההרתעה. האימא תגיד שווה שהבן ישב בכלא בשביל זה. האימא אמרה שהיא גאה בו
הנקמה שלנו זה שנישאר שם. שהיא לא תהיה גאה".

הוא הוסיף: "היינו 12 אנחנו עכשיו 11. אמרתי בהספד שדוד רואים בו את הגנים של אבא שלו. הוא הבן ה12 שלנו ואתיה היא הבת ה7 שלנו. כל הילדים והחתנים שלנו ללא יוצא מן הכלל שירתו ומשרתים ביחידות קרביות של צהל. כולנו כולל אותי. הודיתי לקב"ה שכולנו בריאים ושלמים".

עוד סיפר כי "התבשרנו שבזמן ההלוויה, נולד לאח של יהודה ילד חדש כשקברנו את מתנו זכינו לנחמה קטנה משפחתית שנולד נכד חדש".

בהמשך אמר כי "כל פגיעה בחומש - תפגע בנו אישית. אנחנו דורשים שיסדירו את העניין הזה". את דבריו סיכם ואמר כי "בבנימין חומש נתנחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר