"הגל החמישי כאן"

בנט חשב שהמצלמות כבויות ותועד מפציר בשרים לשמור על ההנחיות

"הזמן הולך ואוזל וזה פשוט לא מספיק, זן האומיקרון כבר חדר לישראל", אמר ראש הממשלה בישיבת הממשלה • בסיומה, כשחשב שכבר אין מצלמותת ועד מפציר בשרים • וידאו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט בישיבת הממשלה, היום (צילום: וידאו: עומר מירון/ לע"מ,)

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לכוחות הביטחון, שהצליחו לשים את ידם על מבצעי הפיגוע בשומרון. "אני מברך את שב"כ, צה"ל וימ"מ על סגירת מעגל מהירה, בשילוב זרועות ובשיתוף פעולה שהביאו לתפיסת המחבלים מהפיגוע בשומרון", אמר בנט.

"יידע כל מחבל כי מדינת ישראל תבוא עמו חשבון. אי אפשר להסתתר לאורך זמן. כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול. אני מבקש למסור למשפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד - הכאב עצום, אבל הטרור לא ינצח ולא יזיז אותנו ממקומנו", הצהיר בנט.

ראש הממשלה עצמו שהה לפנות בוקר בחפ"ק המבצעים המיוחדים של השב"כ, ועקב אחר תפיסת המחבלים החשודים בביצוע הפיגוע בשומרון, בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל. בחפ"ק נכחו ראש השב"כ וסגנו, אלוף פיקוד מרכז, מפקד אוגדת איו"ש, מפקד הימ"מ, מפקדים בשב"כ וגורמים נוספים.

בתחילת הישיבה הסגורה אירע רגע משעשע. בנט היה משוכנע שהמצלמות כבר הוצאו מהדיון והוא תועד כשהוא מפציר בשרי הממשלה לשמור על הנחיות הקורונה.

(וידאו: עומר מירון/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ)

"יש לי בקשה מיידית", אמר ראש הממשלה. כל אחד באופן טבעי כשהדלתא דעכה, אז רופפנו את המשמעת וזה טבעי, כולנו. זה סיפור אמת, אני לא צריך להגיד לכם", המשיך בנט והפציר: "כל אחד בגזרתו, אני מבקש מכל שר בהתנהלות שלו, להתנהל בצורה הדוקה עם המסכות. דבר שני, להימנע ממפגשים דחוסים. ישיבת הממשלה כבר לא תהיה פה ותעבור למקום הגדול".

בנט התייחס בפתח הישיבה גם לזן האומיקרון, ואמר: "הממשלה הזאת - אנחנו, עשתה דבר גדול כשקיבלה החלטה מהירה, נחרצת, לפני 3 שבועות, להגביל את הכניסה לישראל ועיכבה מאד את חדירת הווריאנט הזה לישראל. חבל שעוד מדינות לא עשו כמונו. קיבלנו החלטה שאז - כשהסופה עוד הייתה רחוקה, נראתה לרבים תמוהה ואפילו מוגזמת. קנינו למדינת ישראל זמן יקר - לפחות 3 שבועות עיכבנו כבר את האומיקרון. הזמן אוזל וזה פשוט לא מספיק - האומיקרון כבר חדר לארץ", אמר ראש הממשלה.

"ראש הממשלה הוסיף כי "הפעם בגלל הטבע המדבק מאד של הווריאנט הזה, ההגנה הקולקטיבית - הלאומית שהמדינה נותנת היא לא מספיקה. כל אחד, כל אזרח חייב לדאוג לעצמו, ולמשפחתו וילדיו. אל תסמכו על השכן שהתחסן וחיסן את הילד שלו. לכם זה לא יעזור הרבה, הגל הגיע וכל משפחה צריכה להיערך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר