פייגי משתפת:

כך נראה מרכז טיפוח ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר!

אם את ירושלמית, וגם אם לא, בטח שמעת על mona medical, מרכז הטיפוח והאסתטיקה המוביל בירושלים, בכתבה הזאת החלטתי לא רק להעניק לך הטבות אלא לבדוק באמת איך אמור להיראות מרכז יופי לטיפוח ואסתטיקה רפואית (אסתטיקה)

"כשנכנסתי קיבלה את פניי בר המהממת בחיוך גדול ואנרגיה מעולה" (צילום: יח"צ)

אם את ירושלמית, וגם אם לא, בטח שמעת על mona medical, מרכז הטיפוח והאסתטיקה המוביל בירושלים. אני בטוחה שבתור קוראת "כיכר השבת" ביקרת בדף הנחיתה ונרשמת להטבה המדהימה של טיפול הסרת שיער בלייזר במתנה, אבל בכתבה הזאת החלטתי לא רק להעניק לך הטבות אלא לבדוק באמת איך אמור להיראות מרכז יופי לטיפוח ואסתטיקה רפואית המתיימר להיות היפה ביותר בירושלים עם הצוות המקצועי ביותר וברמת הביצוע הגבוהה ביותר.

יצאתי לבדוק את השטח, הצבתי לעצמי את חמשת המדדים לבחינת המקום: יופי, נוחות, שירות, מכשור ומקצועיות הצוות. התוצאות לפניכן:

יופי - אימאלה ואבאלה! מי שעיצב את המקום הזה שנקרא mona medical לא חסך בדבר. מייד בצעד הראשון בכניסה את מרגישה שהגעת למקום ברמה אירופאית וגבוהה, החל מלובי הכניסה המרשים והמפנק עם נגיעות האומנות המתקשרות למותג, ועד לחדרי הטיפול המטופחים והמפוארים כולל פינת חמד יוקרתית במיוחד לטיפולי פדי-מני בקצה המסדרון. לא נעים לומר, אבל אפילו השירותים כל כך משודרגים כך שאפשר להבין שמישהו חשב כאן על כל פרט. הציון שאני מעניקה להם על היופי הוא 10!

נוחות - אני אתחיל נמוך ואעלה, היה לי מעט קשה למצוא חניה ברחוב כנפי נשרים העמוס, אך לפתע ראיתי שיש מתחת למונה מדיקל חניון גדול בתשלום סמלי, וחניתי שם בקלות ובכיף. עליתי במעלית נעימה למונה מדיקל שנמצא במיקום מרכזי מאוד באחד מבנייני העסקים המפוארים, ומייד כשנכנסתי קיבלה את פניי בר המהממת בחיוך גדול ואנרגיה מעולה, ואפילו הציעה לי סוכריה. באופן כללי מדובר בחוויה נעימה, שכן הכול ממוזג, מעוצב ונעים. קומת הטיפולים כיוון שהיא גבוהה יותר מהכניסה הראשית, יש בה אווירה דיסקרטית ועדינה, ובכל חדר טיפולים יש דלת שנסגרת ברגע שאת נכנסת לטיפול, וכך הפרטיות שלך נשמרת בצורה מושלמת. לאחר הטיפול הכנתי קפה במכונת הקפה שבלובי, וישבתי על הספה המפנקת כדי לקרוא מגזין נשים עדכני. הציון שלי על הנוחות – 9.

שירות - מה אני אומר לכן? שהרגשתי נסיכה? שבאתי לקבל טיפול יופי וקיבלתי גם טיפול של הזרקת אנרגיה חיובית? לא אכביר במילים, הצוות מסור ומדהים! הציון שלי – 10.

מכשור - כמו שאתן יודעות, אני מקצוענית, ואם אני מגיעה לבדוק את המכשור, אני גם חוקרת לפני שאני מגיעה, mona medical וראיתי את המכשיר שמשתמשים בו לטיפולי הלייזר והשיזוף (תראו תמונות בקישור של האתר: ////) הבנתי שמדובר בטכנולוגיה מאוד מתקדמת אשר מטפלת בלי כאבים ובלי חוסר הנעימות שבקבלת פולסים (כמו במכשור הישן שיש בהרבה מכוני יופי אחרים). הציוד הרפואי מתקדם מאוד ומבוצע על ידי דוקטור אסרף שמגיע מהמרכז הרפואי "שמיר" (לשעבר, "אסף הרופא") ועונה בצורה מקצועית במישור הרפואי. מצד אחד אני מרגישה שאני מתחילה להישמע פתטית עם הציונים שאני מעניקה כי רציתי להיות מאוד ביקורתית; ומצד שני מה לעשות שהם פשוט טובים? הציון שלי על המכשור הוא – 10.

מקצועיות הצוות – בר, מנהלת ויועצת יופי; אנה, טכנאית לייזר; בת שבע, נציגת השירות וטטיאנה, קוסמטיקאית בכירה, מגיעות לmona medical עם ניסיון רב בתחומים שבהם הן עוסקות. התחושה שאת נמצאת בידיים טובות, מבלי לחשוש מטעות מסוימת או אי נעימות, שהכול נעשה במקצועיות ובערנות כאילו את מלכת אנגליה, ואם תקרה טעות חלילה, כל הממלכה תגן עליה, זה פשוט עושה חשק לעוד, ומשרה תחושה נעימה ובטוחה. במקום לחשוב על הבית והילדים וערמות הכביסה, נמנמתי לזמן קצר, ובחלומי אני מלכת אנגליה שקובעת את התור הבא שלי לטיפול יופי מושלם שישמור על היופי שלי ועל הזוהר והקסם הנשי שלי לנצח; ואז התעוררתי והבנתי שאני צריכה לתת ציון, אז נתתי – 10.

לסיכום, כיום נשים רבות נהנות מזוהר וקסם הנעורים גם בגילאים מתבגרים יותר. בעבר, הגיל הממוצע להתחיל בטיפולי רפואת יופי היה 40 ומעלה, אך כיום גם נשים צעירות יותר מתחילות בטיפולים המשפרים את איכות חייהן לבלי הכר, ושומרות על הזוהר והקסם שלהן.

רפואת יופי עוסקת בתחומים רבים, ובmona medical את יכולה ליהנות מטיפול והזרקה של חומצות היאלורוניות, בוטוקס, טיפול בהזעת יתר, הסרת שיער בלייזר, שיזוף ואפילו פדי-מני; ככה זה שהכול מתבצע ברמה המקצועית ביותר בשביל היופי שלך.

בmona medical מתבצעים טיפולים להעלמת צלוליט וסימני מתיחה; חידוש מיצוק והידוק העור למראה צעיר ובריא עם המכשור המתקדם ביותר ועם הצוות המקצועי ביותר ובחדרי הטיפול המפוארים ביותר שיש.

בקיצור, ההמלצה שלי, לחצי מהר על הקישור ותקבעי לך תור וגם קבלי את ההטבה הממש משתלמת של טיפול לייזר מתנה.

שלך, פייגי

מתנה של מונה מדיקל: 1+1 על כל האזורים >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר