שריפה פרצה

"כולה עם פיח": בת 60 פונתה מדירה לוהטת במצב בינוני

דיירים נלכדו בבניין ששריפה פרצה בו, חלקם חולצו ומרביתם הצליחו לצאת לבדם • חרדית כבת 60 פונתה במצב בינוני לאחר ששאפה עשן לבית החולים • השריפה תיחקר (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הדירה השרופה (צילום: דוברות כב"ה מחוז דן)

שריפה פרצה הבוקר (שני) במבנה מגורים בעיר חולון. מאחת הדירות פונתה גברת חרדית כבת 60 במצב בינוני. לדברי הפרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו לדירה היא שאפה עשן ונדרשה למתן חמצן. במקביל צוותים של כבאות והצלה כיבו את השריפה.

"הבוקר התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן שדיווחו על שריפה בדירה ברחוב שדרות העצמאות 32 בבת ים", נמסר מ'כבאות והצלה' במחוז. "שלושה צוותים בפיקודו של להב עוז עזרא הגיעו לדירה בקומה הרביעית שהייתה אפופת עשן והחלו לבצע פעולות כיבוי מהירות במוקד הבעירה ובנוסף ביצעו שחרור עשן מהדירה".

נסיבות פרוץ הדליקה יבדקו על ידי חוקר דליקות.

מאיחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לרחוב זלמן ארן בחולון עקב דיווח על שריפה במבנה מגורים. הצוותים מדווחים כי צוותי כיבוי שפועלים במקום חילצו מאחת הדירות גברת כבת 60 במצב בינוני. הגברת מקבלת כעת סיוע ראשוני ומתן חמצן מהחובשים לאחר ששאפה עשן ובהמשך תפונה לבית החולים".

(צילום: דוברות כב"ה מחוז דן)

עוד נמסר מאיחוד הצלה כי "מרבית הדיירים ששהו במבנה בזמן פרוץ הדליקה יצאו מהמבנה וחלקם אף חולצו ע"י צוותי הכיבוי ללא פגע. כמו כן צוותי כיבוי פועלים עדיין לחילוץ לכודים נוספים".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 08:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב זלמן ארן בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון אישה כבת 70 במצב בינוני עם סימני שאיפת עשן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר