מלב זועק

"הלם וחרדה": זה מה שאלמנת הנרצח שלחה לבנט

בעודה ב'שבעה', אבלה על רצח בעלה יהודה דימנטמן הקדוש השם יקום דמו, בחרה האלמנה אתיה לשגר מסר לראש הממשלה בנט: "אל תשלימו את מה שעשו המחבלים" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלמנתו של דימנטמן ובנה (צילום: Yonatan Sindel /Flash90)

כמעט ארבעה ימים לאחר הפיגוע המחריד, שבו נרצח ביריות בעלה, האברך הקדוש יהודה דימנטמן הי"ד, בעת שיצא מה'כולל' בישיבת היישוב חומש שבו התגורר, אלמנתו אתיה מפנה מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, עליו היא חותמת גם בשם בנה הקטן דוד.

מכתבה מתייחסת להחלטה, שקיבלה לדבריה, על הריסת היישוב. תחת הכותרת "אל תשלימו את מה שעשו המחבלים", כתבה האלמנה: "קיבלתי כעת בהלם ובחרדה הודעה מחבריי בחומש שאתם מתכוונים להרוס ולגדוע את הישיבה בחומש".

היא הוסיפה: "במקום להעלות זיכרונות ולהתאבל על לכתו והירצחו של בעלי יהודה, אני נאלצת לעצור הכול ולכתוב לכם - אל תשלימן את מה שהרוצחים התחילו.

מכתבה של האלמנה

"הרס של הישיבה בחומש על בתי האברכים, מגורי הבחורים ובית המדרש התוסס יהיה עבורי פגיעה נוספת וכואבת על הרצח של בעלי".

דברים דומים אמרה אתמול אל ערוצי התקשורת זמן קצר אחרי לכידת המחבלים. "יהודה לא השאיר לי צוואה. היה בן 25", אמרה. "אתמול חבר שלי הראה שלפני 6 שנים וחצי שאלו מה תעשו אם יישאר לך רק שבוע אחד לחיות ויהודה ענה - ללמוד תורה בחומש. זאת הצוואה שלו".

בהמשך פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט ואמרה כי "יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר אותה. יש שם בחורים צדיקים מוסרים נפש בשביל כולנו כל עם ישראל בנגב בתל אביב בצפון בדרום. סיירת מטכ"ל שלנו. חיילים ללא מדים".

בשלב הזה אמרה האלמנה: "אני פונה אליך. אתה נמצא בממשלת ישראל בשביל עם ישראל. עם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה, לאבטח אותה, לאפשר לעם ישראל לעלות לשם. להחזיר לשם את היישוב שהיה. הדם של יהודה יקר מדי. אי אפשר לחזור לשגרה כשדם של נשמה טהורה כזו נשפך".

עוד זעקה כי היא קוראת לבנט לפעול בכדי ש"דוד (התינוק) לא נשאר לבד לחינם". עוד אמרה כי "אני מרגישה את יהודה כל הזמן. הוא מבקש דרכי לבנות את חומש תחילה. קדימה לעבודה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר