"לא סופרים אותו"

בנט ביקש, אך במשרדים מסרבים לעבוד מהבית

בשל התפרצות הזן החדש ביקש רה"מ בנט לאפשר - כמו בגלים קודמים - עבודה מהבית לעובדים, אך בקשתו נדחתה על הסף; "מדוע שנפסיד כסף מהנחיות לא ברורות?" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: EMIL SALMAN/POOL)

זן האומיקרון ממשיך להתפשט בישראל, ורק היום (שני) התגלו יותר מ-1,000 מאומתים חדשים לנגיף ומקדם ההדבקה ממשיך לטפס. אך למרות הנתונים בחברות הגדולות, מסרבים לקבל את המלצת בנט, לאפשר לעובדים עבודה מהבית.

כזכור, אתמול אמר בנט: "אנחנו נפרסם הנחיות, אבל עד אז תשמרו על שכל ישר: תשמרו על ריחוק חברתי, מסכות - שירדנו מזה בדלתא ועכשיו צריך לשים את זה מחדש, ובעלי עסקים - כל מי שיכול לאפשר לעובדים שלו לעבוד מהבית, תעשו את זה. מעכשיו. גם אנחנו במגזר הציבורי נעבוד ליותר עבודה מהבית כבר מהימים הקרובים".

על פי הדיווח ב'החדשות', למרות בקשתו של ראש הממשלה בנט, החברות הגדולות מסרבות לשמוע לו וממשיכות לעבוד כרגיל, כמו לפני התפרצות האומיקרון.

על אף שבגלים הקודמים, הבקשה של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, התקבלה ומרבית המשרדים עברו לעבוד במתכונת של עבודה מהבית או בעבודה היברידית (שילוב של עבודה ומשרד), הפעם ההנחיות והבקשות של בנט לא מתקבלות.

מה גם, ששר האוצר ליברמן, שלא נבהל מהקורונה ואף לא משתתף בישיבות הקבינט, מתנגד להאטה של הפעילות במשק והפסקת העבודה במתכונתה הנוכחית.

"אף אחד לא סופר את בנט", מספרים מנהלי חברות ומשרדים גדולים, "אם בפעמים הקודמות הרגשנו שיש חשיבות בעבודה מהבית והיינו מוכנים לספוג הפסדים כבדים. הפעם בנט משדר חוסר יציבות ואי בהירות בכל הנוגע להתמודדות עם הזן החדש. אז מדוע שנפסיד כסף, כשאין הנחיות ברורות והממשלה לא נראית מתפקדת ברצינות".

גם בתוך הממשלה הדעות כאמור חלוקות ובעוד, מצד ראש הממשלה מנסים לגבש מתווה לעבודה מהבית בחברות הציבוריות ובמגזר הציבורי, הם נתקלים בחומה בצורה מצדו של שר האוצר שלא מוכן לקדם מתווה פיצויים מעודכן, מלבד בענף התעופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר