אשר לעג לבנט

"בין סגר לאי סדר יש עוד הרבה מה לעשות"

"יש אי בהירות בציבור מה מותר ומה אסור, הממשלה מתנהלת בבלבול וזיגזג. תשאלו את האנשים מה ההגבלות, הם לא יודעים", כך תקף ח"כ יעקב אשר את רה"מ נפתלי בנט" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), שניהל את ועדת החוקה בכנסת הקודמת, תקף הערב (שני) במליאת הכנסת את ראש הממשלה, נפתלי בנט, על חוסר הבהירות בהנחיות הקורונה: "יש אי בהירות עצום בציבור מה מותר ומה אסור, הממשלה מתנהלת בבלבול וזיגזג. צאו לרחוב ותראו, תשאלו את האנשים מה ההגבלות, הם לא יודעים".

אשר התייחס לטענה הקבועה של בנט המתהדר בכך שלא הטיל סגר בגל הרביעי: "מישהו ביקש סגר? אבל בין סגר לאי סדר יש הגבלות נקודתיות, לא עושים את זה כי שר האוצר ליברמן לא מוכן לשחרר כסף לפיצויים. אני לא נתתי להעביר הגבלות בוועדת החוקה אם לא היה במקביל חבילת פיצוי כלכלית", טען אשר.

בדבריו הזכיר ח"כ אשר את הדיונים הסוערים בגלי הקורונה הקודמים בישיבות הממשלה הקודמת שנוהלה באופן פריטטי, "היו ויכוחים קשים עם הקלטות שפורסמו גם בתקשורת, אבל בסוף היו הכרעות וניהול ברור", אמר אשר.

בסיום דבריו דרש מבנט להתכנס להכרעות ברורות ולא לתת לציבור המלצות בלבד: "המלצות זה טוב כשאתה יושב עם מישהו לקפה, לא כדי לנהל מדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר