25 מהם - באומיקרון

התפרצות קורונה במעלה אדומים: מורים ללא תו ירוק - הדביקו תלמידים

קרוב ל-200 תלמידים במעלה אדומים נמצאו חיוביים לקורונה, 25 מהם נדבקו באומיקרון • ההתפרצות מיוחסת לשני אנשי צוות ללא תו ירוק • העירייה הודיעה על שורת צעדים (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
התפרצות במעלה אדומים. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

יותר מ-200 תלמידים נדבקו לאחרונה בנגיף הקורונה במעלה אדומים, זאת לאחר שככל הנראה נדבקו מאנשי צוות ללא תו ירוק. כך דווח היום (שלישי) ב-ynet.

על פי הדיווח, נכון לעכשיו יש 193 תלמידים שנדבקו בקורונה, מהם 25 שנדבקו בוודאות בזן האומיקרון. ההתפרצות החלה על פי החשד, משני אנשי צוות שלא התחסנו בחיסון שלישי או שני בחצי שנה האחרונה.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל ,החליט בעקבות התפרצות הקורונה בעיר על שורת צעדים אופרטיביים מיידיים לטיפול בהתפשטות האומיקרון במערכת החינוך בהם הכפלת עמדות הדיגום של פיקוד העורף באופן מיידי, כולל הבאת ניידת דיגום מתגלגלת שתעבור בכל בתי הספר בשבוע הבא, תגבור מערך החיסונים, מבצע אכיפה משמעותי ואגרסיבי של המבודדים ושל עטיית מסכות, קמפיין אגרסיבי לעידוד חיסון הילדים והחשוב מכל החלטה שקיבל ראש העיר בני כשריאל היא על מעבר מיידי של בתי הספר וחטיבות הביניים בה התגלו תלמידים חולים באומיקרון ללמידה מרחוק בזום מהבית.

ראש העיר בני כשריאל אומר כי "אנו עובדים ביעילות ובמהירות. נכפיל עמדות דיגום, נבודד תלמידים מבתי הספר, נבצע אכיפה אגרביבית נבצע קמפיין ונעביר את התלמידים מבתי הספר ללמידה מרחוק . רק ככה נצליח לעצור מיידית את התפשטות המגיפה וננצח אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר