בשל האומיקרון

אייכלר: "יש להקפיא את המס על חד פעמי"

ח"כ ישראל אייכלר דרש במליאת הכנסת לדחות את המס על כלים חד פעמיים לאור תחלואת האומיקרון והעובדה שמומלץ כעת בריאותית לעשות שימוש בכלים חד פעמיים בלבד (בארץ)

(צילום: ערוץ הכנסת)

"על רקע האומיקרון, הכנסת החליטה לחזור לכלים חד פעמיים בכל בניין הכנסת, למען ההיגיינה. הדבר מאד הגיוני. אולם אין שום סיבה שדמם של החכי"ם והשרים יהיה יותר סמוק, מאשר ילדים קטנים, בבית ובמוסדות החינוך. לא יעלה על הדעת שהח"כים והשרים יאכלו בכלים חד פעמיים ואילו מהורי הילדים בבתי הספר והגנים, יגבו מיסים גבוהים על הכלים הללו. יש להקפיא את המס של ליברמאס, עד יעבור זעם", אמר ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת.

"לעצם הטלת המס הזה, אנו לומדים בפרשת השבוע. כשהגיעו בני ישראל למצרים "ויפרו וישרצו וירבו ויעצמו במאד מאד ותמלא הארץ אותם". לא ששבט העבריים היו רבים יותר, מאשר המצרים. אבל ראו אותם בכל מקום, בגלל לבושם. אמר מלך מצריים "הבה נתחכמה לו פן ירבה". יש יותר מדאי ילדים יהודים בארץ מצריים. ועל כך אומר המדרש: "הם אומרים פן ירבה, ורוח הקודש אומרת כן ירבה". וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

"במדינת היהודים שבקושי קמה על אפרם של שישה מליון יהודים ומתוכם כמליון ילדים, הי"ד, באים ואומרים שיש יותר מדאי ילדים?! זהו דבר מזעזע מאד. בעבר היה שר שסירב להכיר בהגדרה "משפחות ברוכות ילדים" ואמר משפחות "מרובות" ילדים וכולם הזדעזעו. ואילו היום הפך השיח הזה, לדבר מוסכם בתקשורת שיש יותר מידי ילדים יהודים".

"הגזירה של המס על החד פעמי עויינת במהותה. אם היא היתה באה מחוגי הירוקים שכל הזמן עסוקים ברגישות לסביבה יותר מאשר לבני אדם, ניחא. זה שיחם וזה סיגם. אבל כששר האוצר שאין לו שום רגישות לשום דבר, וודאי שלא לסביבה, זומם את המס המרושע, זה ממש בבחינת "ויקוצו מפני בני ישראל"".

על כן אני מבקש שלפחות עכשיו בזמן הקורונה, כשהכנסת נזהרת לא לשתות בבניין הכנסת אלא רק בחד פעמי, יש להקפיא לאלתר את הצו של המס על החד פעמי לכולם", דרש אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר