משפט נתניהו

חפץ על שרה נתניהו: "הכעס שלה לא נעים ומי שמפיץ ומתסיס את הכעס זה יאיר"

שלב העדויות במשפט נתניהו נמשך, ועד המדינה ניר חפץ אמר בדיון כי הכעס של שרה נתניהו "מאוד לא נעים" ומי שגרם לה לכעוס היה יאיר נתניהו; "יאיר השתלט לחלוטין" (משפט)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שרה נתניהו, ניר חפץ ויאיר נתניהו (צילום: אבשלום שושני, אוליבייר פיטוסי, יונתן זינדל - פלאש 90)

העדויות במשפט נתניהו: גם היום (רביעי) עלה לדוכן העדים עד המדינה ויועצו לשעבר של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו - ניר חפץ.

בדיון, טען חפץ כי בנו של רה"מ לשעבר, יאיר, היה נשאר בבית כל היום ומרגיז את הגב' שרה נתניהו "הכעס שלה מאוד לא נעים ומי שמפיץ ומתסיס את הכעס זה יאיר".

בהמשך הדיון, אמר חפץ כי הוא: "לא מרגיש בנוח לנתח את האישיות של יאיר", וביקש מבית המשפט - "אם אפשר לדלג".

עורכת הדין של איריס אלוביץ' אמרה לחפץ כי "סגנון ההתבטאויות של יאיר יכול להגיע למקומות מאוד בוטים, למשל אבא שלי סידר לאבא שלך". חפץ השיב "מאוד".

בהמשך אמר כי "כל מה שקשור בגברת אלוביץ׳ לא קשור בהחלטה שלי להיות עד מדינה. אני מזועזע כמוך (כמו עורכת הדין שלה) שהיא יושבת פה". עוד אמר כי "איריס (אלוביץ') היא לא הייתה רלוונטית וגם הייתה מאוד פסיבית. היא רק הקשיבה. היא לא תרמה לשיחה במאומה. זו האמת".

עורכת הדין של הגברת אלוביץ', עו"ד רוזן, אמרה לחפץ; "אתה העדת בחקירה הראשית, שאחרי הבחירות ב-2015, המשקל של יאיר נתניהו בסביבה של נתניהו גדל מאד. ואז הסברת בחקירה, שהיה תהליך שלאורכו, התפיסה שלך"... חפץ השיב - "מזווית שלי".

עוד אמר כי "מה שאני אומר, יאיר נתניהו השתלט לחלוטין, השתלט לחלוטין. על מדיניות ההסברה של אביו, דחק הצידה את הצוות המקצועי, כולל אותי, גם אנשים נוספים שכיהנו".

חפץ המשיך ואמר כי לדעתו יאיר נתניהו "גורם נזק אדיר לאביו ולמדינה".

"שאלתי את יאיר אם מתכוון ללכת ללמוד, אמר לא, אני מתכוון ב-3 השנים הקרובות להשקיע בלהשגיח על אבא שלי. הוא מראש תכנן להשגיח על המדיניות של אבא שלו. אמר לי. עלייתו כגורם משפיע בתחום ההסברה, בתחום המדיניות וכגורם משפיע על החלטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר