עברה החייאה

ילדה בת 8 מורדמת ומונשמת אחרי שחלתה בשפעת

גם השפעת כאן: ילדה בת שמונה מאזור השרון הובהלה במצב קשה לבית החולים, אחרי שחלתה בנגיף השפעת, ועברה החייאה • הרופאה: "רוצה לשבח את בני משפחתה של הילדה, שלא איבדו עשתונות" (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
טיפול נמרץ. אילוסטרציה (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

גם השפעת כאן: ילדה בת שמונה מאזור השרון הובהלה היום (רביעי) אל בית החולים 'מאיר' בכפר סבא במצב קשה, בעקבות קושי נשימתי שחוותה לאחר שחלתה בנגיף השפעת.

הילדה התעוררה עם קושי נשימתי כבד ובני משפחתה החלו מיד בפעולות החייאה מצילות חיים, בהמשך פינה מד"א את הילדה אל בית החולים.

בבית החולים הוכנסה מיידית להחייאה וקיבלה טיפול תומך, כעת היא מונשמת ומאובחנת כסובלת מבצקת נשימתית חמורה. השנה כבר מתו תשעה חולים ממחלת השפעת, אך כולם מעל לגיל 75.

ד"ר דגנית אדם כהן, מנהלת יחידת טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי הסבירה: "מדובר במקרה חמור של דלקת דרכי הנשימה על רקע מחלה ויראלית. אני רוצה לשבח את בני משפחתה של הילדה, שלא איבדו עשתונות והחלו בטיפול באופן מידי כולל הזעקה של סיוע רפואי.

"השנה, בכל יחידות טיפול נמרץ ילדים בארץ אנו עדים למקרים קשים של סיבוכי שפעת מסוג זן A שלצערי עלולים להוביל למצבים מסכני חיים ואף למקרי תמותה".

הד"ר הוסיפה: "רק בשבועיים האחרונים טיפלנו ביחידת טיפול נמרץ ילדים במאיר בארבעה ילדים שהגיעו במצב קשה עקב המחלה אשר כולם אינם מחוסנים לשפעת. על אף החשש של כולנו ממגיפת הקורונה, אין להקל ראש גם בהתמגנות כנגד מחלת השפעת שידועה בתחלואה קשה ושכיחותה גבוהה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר