מופע במליאה • צפו

דודי אמסלם על תשובתו של בנט: "אההה, לא יודע"

הרגע אולי הכי ויראלי ממסיבת העיתונאים ביום ראשון, היה זה שבו בנט השיב לשאלתו של עופר חדד, בה הציג את סתירות הממשלה • היום במליאה, דודי אמסלם הפך את זה להצגה • צפו (בכנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אמסלם בנאומו היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בנאומו היום (רביעי) במליאת הכנסת, גיחך חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד על מסיבת העיתונאים שכינס ראש הממשלה נפתלי בנט בערבו של יום ראשון השבוע. כזכור, במהלך מסיבת העיתונאים הזהיר בנט ש"הגל החמישי כבר כאן".

מה שאולם בכל זאת הפך לוויראלי ממסיבת העיתונאים, ובו התמקד אמסלם בדבריו, היה שאלתו של כתב חדשות N12 עופר חדד לראש הממשלה, ובה הצביע בפניו על הסתירות המופגנת בידי נבחרי הציבור ושאל "מה הציבור אמור להבין". ראש הממשלה, בתגובה, בחר להתמקד בתחילת תשובתו דווקא ב"הצלחות" הממשלה הנוכחית ובעובדה שהעבירה תקציב.

אמסלם היום התייחס, כאמור, לאירוע במליאת הכנסת תוך שמגחיך את ראש הממשלה. "עם ישראל רוצה לדעת", הקריא את שאלתו של עופר חדד, "אתם משדרים תחושה של בהילות ומצד שני התנהלות מבולבלת, אתה מחליט על 'תו ירוק' בקניונים וברגע האחרון עושה סיבוב פרסה, אתה קורא לחסן ילדים ואז מגלים ששרת החינוך מסרבת לגייס את מערכת החינוך, אתה מבקש מאזרחי ישראל לא לטוס לחו"ל - ואז משפחתך טסה למלדיביים, מה הציבור אמור להבין?"

אמסלם הוסיף כשפונה לבנט: "אתה יודע מה התשובה שלך הייתה, מר בנט? התחלת ב"אהההה" כזה גדול, אתה יודע, "אההההה", לא יודע, התחלת ללכת סחור סחור, התחלת לספר שאתם אחלה ממשלה: טסים, נוסעים, עושים גיבושים, נהנים. לא הבנת בכלל מה השאלה".

בשלב הזה חיקה אמסלם תשובה של בנט: "לכן אני חושב אתה, איך אמרת, אנחנו בעצם 'אחלה ממשלה' - תפסיק עם השטויות שלך והשאלות הקשות מר עופר חדד, אנחנו עוד נפטר אותך כמו שפיטרנו את אראל סגל אני כל בוקר מתקשר לשרים ומעודד אותם מה שלומם ואיך מרגישים אנחנו עושים גיבושונים מארגנים. בשביל זה נבחרנו, לא?"

את דבריו חתם: "היית מבוהל, לא ידעת לענות לשאלות בסיסיות של איזה כתב, עשית מסיבת עיתונאים בבהילות בכל הערוצים, כשזו הסתיימה שאלתי את עצמי, 'מה אמרת'".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר