'סוגרים שבוע' • צפו

עסקת הטיעון של דרעי; הגל החמישי וסכנת רפורמות כהנא

ח"כ מאיר פרוש בריאיון סוער נגד הרפורמים והממשלה; הרב יהושע שפירא בריאיון מיוחד על סכנות הרפורמות של כהנא; הרב בניזרי על פרשת דרעי; פרופ' ברקון על הגל החמישי וח"כ בן גביר (אולפן)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המשודרת בכל יום חמישי בשעה 19:00 בהגשת פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

האורחים במשדר

יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, בראיון סוער נגד הרפורמים ורפורמות הממשלה: "זו הסכנה הגדולה ביותר, הם אחראים לשואה הרוחנית הגדולה בהיסטוריה". וגם: התייחסות ראשונה למעצר החשוד בתקיפתו.

הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת 'רמת גן' ומגדולי רבני הציונות הדתית בריאיון מיוחד: "אין ממשלה בישראל. ישראל צועדת למדינת כל אזרחיה. קואליציית הרפורמים והרפורמות מחלישה את הרבנות הראשית".

השר לשעבר, הרב שלמה בניזרי, בריאיון על הסדר הטיעון של יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. וגם: הסכנה ברפורמת הגיור.

הגל החמישי: פרופסור יעקב ברקון, נהל מחלקת ילדים בבית החולים הדסה הר הצופים, בריאיון על ההגבלות החדשות, זן אומיקרון,. חיסון הילדים והווירוס המתפשט בעולם הישיבות.

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, במתקפה על התנהלות ממשלת בנט בצל גל הפיגועים, הרפורמות בדת ומדינה והיחסים שפיתח את יו"ר ש"ס אריה דרעי.

וכתבנו הפוליטי, רפאל כהן, מסכם את השבוע הפוליטי בפינתו השבועית 'משחקי כסאות'.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת' • מפיק: איציק אוחנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר