התקיפה בחניון

תומך ב'חמאס'? זה התוקף של איתמר בן גביר

מוחמד שוויקי, המאבטח הערבי שהתעמת עם יו"ר עוצמה יהודית, שיבח בעבר מחבל חמאס וכתב עליו כי הוא "צדיק שמקומו בגן עדן" • בן גביר תקף בכנסת: "די לצביעות!" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תקיפת בן גביר (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

תומך חמאס: מוחמד שוויקי, שהתעמת עם יו"ר עוצמה יהודית, שיבח בעבר מחבל חמאס וכתב עליו כי הוא "צדיק שמקומו בגן עדן", כך על פי הפרסום היום (חמישי) ב'ישראל היום'.

על פי הדיווח, אחד משני המאבטחים הערבים שתקפו שלשום את חבר הכנסת כתב בעבר פוסט ברשת חברתית ובו שיבח את מחבל החמאס עלי שיוכי.

עלי שיוכי שהיה איש חמאס מכפר סילוואן חוסל באוקטובר 2016 לאחר שהשליך בקבוק תבערה. תחת תמונת המחבל, כתב שוויקי: "אללה ירחם על רוחך, יקירי. זו הייתה משאלתך והיא התגשמה בעזרת אללה. את גן עדן ביקשת ואללה נתן לך".

בתגובה תקף ח"כ בן גביר: "מסתבר שאלו שאיימו על חיי הם לא סתם עבריינים, אלא תומכי חמאס. אני רוצה לראות את כל אלו "שהאמינו" לאותו בריון אוכלים את הכובע. בשמאל היו שמחים שאפגע, אבל אני אגן על עצמי ולא אירתע מביקורת מזוייפת של אלה שנתנו גיבוי לתקיפה של איימן עודה ומחבקים תומכי חמאס".

פוסט התמיכה (צילום מסך מתוך פייסבוק)

אמש, אף התייחס במליאת הכנסת לאירוע ואמר: “אי אפשר שלא לפתוח את הדברים שלי באירוע החמור כאשר שני בריונים איימו על החיים שלי, ביקשו לפגוע בי, אמרו לי אנחנו נרצח אותך, אנחנו נהרוג אותך. ברוך השם שהאירוע הסתיים כפי שהסתיים רק בזכות זה שהוצאתי את הנשק והם נרתעו קצת".

בן גביר תוקף במליאה (ערוץ כנסת)

"אבל מי ששתק כשאיימן עודה תקף אותי, מי שראה את התמונות וזלזל, מי שמעכב חקירה של איימן עודה במשך חודשים, שלא יתפלא שמה שקורה בסופו של יום זה שתוקפים אותי בחניון חשוך בתל אביב".

בן גביר קרא: "אני הייתי מצפה מכל אותם אלה בקואליציה שאנחנו שמענו אותם לא פעם ולא פעמיים, כשחברת הכנסת סילמן דיברה על איומים על החיים שלה, שיבואו ויגנו, שיבואו ויגידו די לאלימות, ובמקרה שלהם גם די לצביעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר