רצח הרב יהודה דימנטמן

בתום ימי השבעה: אלפים צועדים לחומש

אלפי בני אדם צעדו אל הישוב 'חומש' לפני זמן קצר. הצעדה נערכה בהשתתפות בני משפחתו של הרב יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע בסוך ליישוב לפני שבוע בדיוק (בטחון)

(צילום: ברלה קרומבי)

במלאות ימי השבעה להרצחו של הרב יהודה דימנטמן הי"ד בסמוך לישיבת חומש בשומרון, בני משפחתו של הרב יהודה צעדו יחד עם אלפי בני אדם ליישוב חומש.

הרב מרדכי דימנטמן, אביו של הנרצח, אמר בפתח הצעדה כי הם "מרגישים את מסירות הנפש בפועל כמו החלוצים שבנו את המדינה והלכו לפני המחנה. תלמידי ישיבת חומש, האלפים שצועדים כאן, אלה החלוצים של תשפ"ב, ממשיכי דרכם של כל החלוצים לדורותיהם שהגיעו ליבש פה את הביצות ולכבוש את הארץ.

ארץ ישראל ניקנית ביסורים ועוד לא גמרנו להגיע לגאולה השלמה של תקומת עם ישראל וכאן זה המקום שאנחנו ממש חשים את האדמה את מרחבי ארץ ישראל וחווים את מה שחוו כל אלה שהשתוקקו לתקומת עם ישראל בארצו. אנחנו בתהליך וכאן זה אחד השלבים. בע"ה, חומש תחילה זו לא תחילה זו אמצע הדרך של התקומה ובע"ה נעלה הלאה ונזכה למדינה רחבה מתוך שלום ואחווה".

כזכור, שלומי דימנטמן, אחיו של יהודה הי"ד, קרא להצטרף לצעדה שמקיימת היום המשפחה. בהודעה שהוציא כתב האח השכול: "אנו משפחת דימנטמן נתנחם בהשתתפות המונית בעלייה למקום הירצחו של בננו האהוב יהודה הי"ד בישיבת חומש. אנו פונים לראשי המדינה והצבא לאפשר לכל מי שרוצה לנחמנו באבלנו הכבד לעלות עמנו לחומש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר