"פרס לטרור"

למרות המחאה: כוחות הביטחון החלו בהרס מבנים בחומש

למרות עצרת האלפים אתמול ובקשת משפחתו של הנרצח יהודה דימנטמן הי"ד, כוחות הביטחון החלו לפנות הבוקר את המשפחות שמתגוררות ביישוב חומש וכן את פנימיית הישיבה במקום (חדשות בארץ)

(צילום: ישיבת חומש)

כוחות משטרה, מג"ב וצבא החלו החל מהשעה שבע בבוקר להרוס את בתי המשפחות, ומבנים נוספים ביישוב חומש. הכוחות החלו בהרס 2 בתי משפחות ביישוב וכן מבנה המשמש כפנימייה לבחורי הישיבה.

מישיבת חומש נמסר: "פרס לטרור. אין מילים. לצערנו אנו רואים כי ממשלת ישראל החליטה בעקבות הפיגוע בו נרצח יהודה דימטמן הי"ד, להוריד את הישיבה בחומש, המחבלים משיגים את מטרתם באמצעות קבלן הביצוע - ממשלת ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להריסות בחומש: "בנט נותן פרס לרוצחים ורימה משפחה שכולה ואת עם ישראל כולו. ההריסות בחומש הם תמונת ניצחון לרוצחים, המסמנים וי בידיהם והולכים לכלא בתחושת ניצחון. הדברים חמורים שבעתיים שבנט הבטיח למשפחה השכולה שיפעל נגד ההריסה בחומש. אם בנט לא מסוגל למנוע את ההרס, הוא אפילו לא ראוי להיות רה"מ אפילו דקה אחת".

כזכור, אתמול הגיעו כ-15 אלף איש על פי המארגנים ליישוב חומש לעצרת מחאה בניסיון לעצור את הגירוש מהמקום. בראשות העולים הייתה משפחת דימנטמן עם האלמנה שדרשו וביקשו מבנט והממשלה שלא להרוס את הישיבה בה למד יהודה הי"ד, דבר שיהווה פרס לטרור.

מהמשטרה נמסר: "הבוקר, כוחות של משמר הגבול ומחוז ש"י יחד עם המנהל האזרחי הגיעו לחומש בכדי לבצע פינוי של מספר מבנים לא חוקיים שהוקמו בשבוע האחרון.

הכוחות סיימו לפני זמן קצר את הפינוי של 3 מבנים מעץ ועוד 3 מבנים בנייה קלה. לא נרשמו אירועים חריגים במהלך הפינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר