"סכין בגב האלמנה"

המתיישבים זועמים: המשטרה שיקרה שוב, הבתים ישנים

לאחר שהמשטרה טענה הבוקר כי הבתים שפינתה בחומש נבנו רק בשבוע שאחר לאחר הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד, בישיבת חומש טוענים כי מדובר בשקר גמור ובחוסר רגישות עז (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

ישיבת חומש הגיבה להודעת דובר מג"ב לפיה הבוקר הרסו כוחות מג"ב מבנים שנבנו השבוע ואמרה כי "מדובר בשקר, שוב דובר מג"ב משקר".

"שני מבני המשפחות שנהרסו הבוקר, קיימים במקום זמן רב, ולא נבנו השבוע כפי שפירסם דובר מג"ב, המשפחות גרות ביישוב חומש כבר כ-10 חודשים. כנראה שבשביל לתת פרס לטרור, הממשלה שולחת את מג"ב גם לפנות, וגם לשקר, ההרס הבוקר הוא סכין בגב, והשקרים הם לסובב", הוסיפו בישיבה.

בישיבה מפרסמים סרטון של ביקור חה"כ יום טוב כלפון (ימינה), מלפני כשלושה שבועות בבית המשפחה אשר נהרס הבוקר. בסרטון חה"כ כלפון מחזק את המשפחה, ואת ראש הישיבה הרב אלישמע כהן על השהות והמגורים בחומש "המקום הזה שלנו, וצריך לחזק ולבנות במקום הזה", אמר הח"כ.

ראש הישיבה חומש, הרב אלישמע הכהן, הגיב להרס הבוקר (שישי), ביישוב חומש "לפנות בוקר קיבלתי טלפון בהול שהגיעו כוחות מג"ב להרוס מבנים שנמצאים כבר זמן רב בחומש. קמתי מיד והייתי מאוד מזועזע מהעניין", סיפר הרב, לדבריו "עוד לא עברו 24 שעות מאז סוף השבעה של משפחת דימנטמן, ורק אתמול בלילה היינו צריכים לקבל את האלמנה לביתה, לנסות ולראות איך ממשיכים את החיים, וכבר על הבוקר אנחנו צריכים לבשר לה שתוקעים לה סכין בגב, לה ולבעל היקר שלה שרק לפני שבוע נרצח בחומש.

אין לממשלה סבלנות, אין לממשלה רגישות ומיד על הבוקר הדבר הראשון שהם מחליטים שנכון לעשות זה להרוס מבנים של הישיבה ושל משפחות, שקיימים שם תקופה ארוכה. אנחנו מזועזעים, תובעים ודורשים מראש הממשלה להיכנס לפרשייה הזאת בכל הכוח ולמנוע את העוול המוסרי והשחיטותי, וחוסר הרגישות הזאת, מיידית" הוסיף הרב אלישמע הכהן.

כזכור, אתמול הגיעו כ-15 אלף איש וצעדו לחומש לזכרו של יהודה דימנטמן הי"ד ובדרישה להסדיר את הישיבה ולהקים את הישוב מחדש. יחד עם המשפחה, האלמנה ובנם הפעוט, צעדו עוד אלפי אנשים ובהם בני נוער, בעלי משפחות עם ילדיהם הקטנים, מבוגרים וזקנים. באירוע השתתפו גם רבנים רבים, ראשי ישיבות עם תלמידהם, אישי ציבור, אנשי התיישבות, וחברי כנסת שבאו לחזק את המשפחה ואת המשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר