מכת קורונה בממשלה

הילדים נדבקו: שאשא ביטון ובנט יכנסו לבידוד

שאשא ביטון וראש הממשלה נפתלי בנט נכנסו לבידוד לאחר שילדיהם אומתו כחיובים בקורונה • ההודעה התקבלה בעיצומה של הישיבה, ובנט נטש את הדיון במהירות (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט ושאשא ביטון (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)

בצל התפשטות ווריאנט האומיקרון והעלייה בתחלואת הקורונה בישראל, נאלץ ראש הממשלה נפתלי בנט לעזוב היום (ראשון) את ישיבת הממשלה, שהתכנסה ברמת הגולן, לבידוד, זאת לאחר שבתו נדבקה בנגיף.

גם שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, שבעבר היו שטענו כלפה כי היא "מכחישת קורונה", נאלצה להיכנס לבידוד לאחר שבתה אומתה גם היא לנגיף.

מדוברות משרד ראש הממשלה נמסר כי "עם קבלת העדכון אודות בתו, יצא ראש הממשלה מישיבת הממשלה והישיבה מנוהלת כעת על ידי סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער. ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".

השרה יפעת שאשא לא הגיעה לישיבת הממשלה המיוחדת שנערכה בשל התוצאה החיובית של בתה.

כאמור, ראש הממשלה בנט נאלץ לעזוב את ישיבת הממשלה המיוחדת בה התכוונו לאשר תכנית שמטרתה להכפיל את אוכלוסיית רמת הגולן עד לשנת 2030. בכדי לממש את המטרה הזו יוקמו 7,300 יחידות דיור חדשות, כשחצי מהם ביישובי הגולן וחצי מהם ביישוב קצרין. בנוסף, יוקמו שני יישובים חדשים ברמת הגולן, שימנו בסך הכל כ-4,000 משפחות.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר כי הוא "מבקש לברך את אנשי קיבוץ מבוא חמה, זה קיבוץ שעלה פה לפני 53 שנה, אני רוצה להודות להם על האירוח החם של ישיבת הממשלה הזו, ושל חברי הממשלה".

עוד אמר בנט: "חברים, הציונות מראשיתה ועד ימינו מתאפיינת בנקודות בזמן שבהן ההנהגה מזהה את הרגע. מזהה איזה חלון שנפתח, הזדמנות מדינית או חלון שנפתח כדי לקדם את האינטרסים של מדינת ישראל. זה הרגע של רמת הגולן. שילוב לש נסיבות הביא אותנו להחלטה דרמטית להפנות משאבים רבים, כמיליארד שקלים לחיזוק ההתיישבות ברמת הגולן".

"העובדה שממשל טראמפ הכיר בכך, והעובדה שממשל ביידן הבהיר שאין שינוי במדיניות הזאת, הן גם בעלות חשיבות. לאחר כעשר שנים של מלחמת אזרחים איומה בסוריה, כל בר-דעת בעולם מבין שעדיף רמה ישראלית שלווה, פורחת וירוקה על אלטרנטיבה אחרת. בנוסף, בשנתיים האחרונות ישראלים רבים גילו שאפשר לעבוד מהבית ושלא חייבים לגור באזור המרכז. במובן זה, רמת הגולן יכולה להיות אופציה נהדרת למי שמעדיף אוויר נקי, מרחב ואיכות חיים. ראיתי לפני כמה דקות את ילדי הגן פה, ויש במה לקנא."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר