"אני פה כדי לתת קול לנשים שחוו לידה שקטה או טיפולים"

ושוב אני מגשימה את חלומי, להביא נשים מעוררות השראה לתוכנית "נפלאות בפרשת בשלח" - והשבוע באולפן, יהודית יצחק, מפיקת סרטוני העצמה ואמונה, שמשתפת אותנו בסיפורה המדהים (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

בפרשת בשלח אנו רואות את כוחן וזכותן של הנשים. "ותיקח מרים הנביאה אחות אהרון את התוף בידה" – למרים ולכל הנשים היתה וודאות וביטחון בה'. הן האמינו שיצאו ממצרים ועל כן הכינו מראש את התופים, עוד בהיותן בגלות.

מרים לא יכלה להתאפק להישאר בגלות. היא דאגה להפוך את לב הנשים ולהוציאן במחול. היא חיה עם רצון ותשוקה לגאולה.

בואו נהיה כולנו מרים, למרות הצרות והייסורים. נחיה בתחושה ובידיעה שהגאולה כבר כאן, נכין את האווירה ואת הוודאות שהנה, משיח כבר בא.

הידיעה שאנחנו בידיים של הקב"ה והוא מהפך את הכל לחיים טובים ומאושרים, משנה את התמונה מתודעה של פחד להבנה שהחשש היחיד הוא לשמוע את דבר ה'.

אמונת הנשים היא פרקטית, מעשית ולא מופשטת ומתבטאת בקיום מעשי של המצוות. לנשים יש תפקיד מרכזי בקירוב הגאולה. הרבי הריי״צ, שהשבוע חל יום ההילולא שלו, היה זה שהשקיע רבות בחינוך הבנות, מתוך תפיסה שלנשים יש כוח לרומם ולהעיר את העולם.

ושוב אני מגשימה את חלום חיי, להביא נשים מעוררות השראה לתוכנית "נפלאות בפרשת בשלח" - והשבוע באולפן, יהודית יצחק, שעוסקת בהפקות סרטוני העצמה ואמונה וגדלה בנתניה כל חייה.

את יהודית הזמנתי לפה בזכות אומץ ליבה והחתירה לשמחה ואהבת עם ישראל ותורת ישראל, בכל מצב ובכל מחיר.

ביקשתי ממנה לשתף אותנו בסיפורה האישי ולחשוף רגע של נפילה וקושי שהותיר אותה המומה ובלי תשובות. שאלנו אותה איך אפשר לשמוח ולהתעודד מתוך כאב, איזו נקודה בפרשה נגעה בה, איך הקורונה השפיעה עליה, איזה חלום היא עוד לא הגשימה ומה תרצה לשאול את מרים הנביאה והנשים בדור שלה, כשיבוא המשיח.

קרדיטים:

פאה: פאות טילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, כפר חב"ד

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: one of a kind

עריכה והגשה: מירי שניאורסון- נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר