קריאות "זקן מתועב" • צפו

ח"כ בני בגין הותקף, במערכת הפוליטית גינו

זקן חברי הכנסת, בני בגין, הותקף עם יציאתו מישיבת סיעת תקווה חדשה בבית שמש, התוקף, פעיל מוכר של הליכוד צעק לעברו: "זקן מתועב, אביך מתבייש ומתהפך בקברו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari/Flash90, מתוך הטוויטר של ברוך קרא)

חבר הכנסת בני בגין הותקף עם יציאתו מישיבת סיעת תקווה חדשה בבית שמש, התוקף, רמי בן יהודה, פעיל מוכר של הליכוד צעק לעברו "זקן מתועב, אביך מתהפך בקברו".

בן יהודה המתין עד ליציאתו של בגין מישיבת הסיעה ואז החל לצעוק לעברו ולקלל נמרצות, "בני בגין, אתה זקן מתועב שבוגד במורשת אביך, אביך מתבייש ומתהפך בקברו, על המשת"פיות עם האחים המוסלמים".

כזכור, בני בגין הוא בנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין וכמו אביו שימש בעבר גם הוא כחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד עד למעברו אל תקווה חדשה של גדעון סער.

התגובות במערכת הפוליטית לא איחרו לבוא, יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער תקף בטוויטר: "להקת הביביסטים המופרעת והמתלהמת שהתנפלה על ח״כ בני בגין היא הדבר הרחוק ביותר שניתן להעלות על הדעת ממורשת בגין. רומסים ברגל גאווה את ה״הדר״ עליו חלמו ולחמו דורות של בית״רים. נשמור על הערכים עליהם גדלנו ועל המדינה מפני המסית ושלוחיו".

חבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר גינה: "ההתקפה המכוערת נגד בני בגין, זקן חברי הכנסת, לא תחזיר אותנו להנהגת המדינה. למרות חילוקי הדעות הקשים ביננו - זו לא הדרך".

גם יואב קיש מהליכוד גינה: "קריאות הגנאי וההליכה כלפי ח"כ בני בגין אינן ראויות. באירוע לא היתה אלימות אך הקירבה לח"כ בגין והמילים הבוטות מייצרות אוירה מסוכנת. התסכול מהתנהלותו של ח"כ בני בגין אשר בחר בדרך שגויה ותומך בממשלת שמאל מסוכנת משותף לכל אנשי המחנה הלאומי אך אינו מצדיק התנהלות שכזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר