התפשטות האומיקרון

בנט במסר מרתיע: "האפשרות לסגר לא ירדה מהפרק"

רה"מ בנט אמר לשרים בממשלה כי האפשרות לסגר רביעי עוד לא ירדה מהפרק, וביקש מהם לדחוק בציבור להגיע למתחמי החיסונים: "בלי זה לא תישאר לנו ברירה, אלא ללכת לצעדים חריפים" (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סלם, פול)

הגל החמישי: ראש הממשלה, נפתלי בנט, העביר ביממה האחרונים מסר לשרים בכירים בקבינט על פיו אפשרות הסגר טרם ירדה מהפרק. "תעודדו התחסנות - אחרת לא תהיה ברירה. ההגבלות של היום תיהפכנה להגבלות קשות יותר בהמשך", כך אמר בנט לשרים על פי הפרסום ב'כאן חדשות'.

על אף זאת, בנט הנחה כי בימים הקרובים, בהם תצוין תחילת השנה האזרחית, לא תוחמרנה ההגבלות אך תהיה אכיפה מוגברת.

במקביל, הדיון על שינוי מתווה הבידוד למחוסנים נדחה ויעירך מחר (שלישי), כאשר על פי הצעת משרד הבריאות רק מי שנחשף לבן בית שנדבק באומיקרון יכנס לבידוד, כשמחוסנים אחרים לא ידרשו לבידוד, זאת מחשש לשיתוק המשק.

בנוסף, על פי פרטי המתווה, מתווה הבידוד בן ה-14 יום שהוטל על נדבקים באומיקרון יקוצר לעשרה ימים, כפי שהיה נהוג עוד קודם, זאת למרות העלייה הדרמטית בתחלואה.

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' נחמן אש, יכריע עד לסוף השבוע לגבי נתינת מנת החיסון הרביעית וממתין לקבלת נתוני התחלואה מבריטניה.

מחצות ועד השעה 19:00 נדבקו בישראל יותר מ-2,000 בני אדם בקורונה, והתחזית היא שעד העדכון בשעות הבוקר המספר יעלה אף יותר, ושההתפשטות תתרחב בימים הקרובים אף יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר