עובר להצבעה בכנסת

הועדה אישרה את 'חוק החשמל' בצל הביקורת

וועדת הפנים בראשות ח"כ טהא מרע"מ אישרה את 'חוק החשמל', והחוק יעבור להצבעה במליאת הכנסת בקריאה שניה ושלישית. נתניהו: "מכירת חיסול של הנגב" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
טהא ושקד (צילום: יונתן זינדל פלאש 90, אוליבייה פיטוסי פלאש 90)

וועדת הפנים של הכנסת אישרה לפני זמן קצר את 'חוק החשמל' שעורר סערה בקואליציה ומחוצה לה. לאחר אישור החוק בוועדת הפנים בראשות ח"כ וואליד טהא מרע"מ, החוק יעבור לאישור בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת.

בעד הצביעו הח"כים: ווליד טאהא, שרון רופא אופיר, ג'ידא רינאוי-זועבי ואוסמה סעדי. לא היו מתנגדים ולא נמנעים.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב לאישור החוק בוועדה ואמר כי "בשקט-בשקט, ממשלת ההונאה של בנט דוהרת בימים אלה לאישור ״חוק החשמל״ שרע״מ דרשה וקיבלה. החוק מאפשר לחבר מבנה מגורים לחשמל, מים וטלפון גם ללא היתר בנייה. משמעות החוק המסוכן הזה היא הכשרת בנייה בלתי חוקית של עשרות אלפי מבנים כבר בשלב ראשון - לפחות 70,000 מבנים לא חוקיים בנגב ובאזור המשולש."

"זה רק הצעד הראשון בדרך להמשך מכירת החיסול של בנט ושקד לאחים המוסלמים ולרע״מ שמחזיקים את הממשלה בגרון. עוד סיבה טובה מאוד לכך שממשלת ההונאה המסוכנת הזאת צריכה לעוף הביתה ובהקדם."

ממפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' נמסר כי "ממשלת בנט - עבאס סיימה את ההכנה של חוק החשמל. מדובר בחוק רע שחותר תחת היסודות הציוניים הבסיסיים ביותר של מדינת ישראל ותחת עקרונות בסיסיים של שלטון חוק ושוויון בפני החוק."

"ליהודים - חוק התכנון והבניה. לערבים - חוק הבניה והבניה. איילת שקד חברה לתומכי טרור, ובשביל הכסא שלה היא משלמת בדמים מרובים למי שחותר נגד מדינה ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. הציבור הישראלי לא יסלח על הצעדים חסרי האחריות של איילת שקד. איילת תתביישי לך."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר