חוק הגיור

ח"כ אשר לשר כהנא: "הקרע בעם יהיה רשום על שמך לדורות"

במהלך הדיון הסוער במליאת הכנסת על חוק הגיור, תקף ח"כ יעקב אשר את השר מתן כהנא ואמר: "הקרע בעם יהיה רשום על שמך לדורות. אתה אולי טייס מהולל אבל אתה חלש" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

"אתה אולי טייס מהולל בצה"ל, אבל אתה חלש, אתה עובד אצל איווט ואצל יוליה שלא מבינים כלום בנושאי יהדות", כך תקף הערב (רביעי) ח"כ יעקב אשר את השר לשירותי דת, מתן כהנא.

במהלך דיון במליאת הכנסת על חוק הגיור, תקף ח"כ אשר: "עמדה כאן יושבת ראש הוועדה לדת היהודית ח"כ יוליה מלינובסקי, השותפה הבכירה של השר כהנא וחבריו מימינה, והטיחה דברים חמורים ביותר, היא אפילו לא חוזרת בה, אבל משום מה לא ראיתי את חברי הקואליציה מזדעזעים".

"אני פונה לשר כהנא", הוסיף ח"כ אשר, "אתה אולי טייס מהולל בצה"ל, אבל אתה חלש, אתה עובד אצל איווט ואצל יוליה שלא מבינים כלום בנושאי יהדות, נתת לה לטפל בכשרות שזה דבר שמעולם היא לא הקפידה עליו, ממוביל של רפורמת הגיור הפכת למובל".

לדבריו: "אם נגיע לקרע בעם ולפתיחת ספרי יוחסין וזה יקרה אם תעבור רפורמת גיור הרסנית בכל צורה שהיא, זה יהיה רשום לדורות על שמך. כל מי שייאלץ לבדוק ספרי יוחסין ישאלו אותו, אתה מהתקופה שלפני כהנא שאז לא צריך ספרי יוחסין, או מהתקופה שאחרי כהנא שצריך ביסוסי יוחסין, לא משנה כמה אחוז מהמדינה זה יהיה, 40 אחוז, 50 או 60, אתם מחריבים את היהדות ואת המדינה".

בסיום דבריו, הטיח אשר במלינובסקי: "אנחנו לא מתכוונים לחזור לשום גטו, אנחנו נישאר פה ונמנע מכם את המזימות המסכנות שלכם, על אפכם ועל חמתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר