פוליטיקה חדשה?

השר יאיר לפיד מסתבך: קיבל אירוח בחינם - ללא היתר מהוועדה

ההסתבכות של לפיד: בסוכות האחרון הוא נסע לפריז והתארח בבית של זוג ממקורביו - ללא שקיבל אישור מוועדת ההיתרים • לאחר שחברי הוועדה החלו לשאול על ניגוד עניינים - לפיד משך את הבקשה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ההסתבכות של לפיד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר החוץ יאיר לפיד, שנכנס לחיים הפוליטיים, כדי להביא רוח חדשה ונקיה - ללא שחיתות, מסתבך. לפיד, קיבל מתנה יוקרתית בדמות אירוח בדירה בפריז שבצרפת, ללא קבלת היתר מוועדת ההיתרים, כך פרסם מיכאל שמש ב'כאן חדשות'.

בחג הסוכות האחרון - שבועות מספר לאחר הקמת הממשלה, השר לפיד נסע לחופשה יחד עם רעייתו לפריז, קודם לטיסה הוא פנה לוועדת ההיתרים, על מנת לקבל אישור להתארח בבית של בן הזוג של הזמרת עינת שרוף - הנחשבת כמקורבת אליו מאוד.

לפיד הגיש כאמור את הבקשה לוועדה, אך לא המתין לאישור וטס לפריז, התארח בבית של הזוג המקורב - ללא האישור.

מספר שבועות לאחר הטיסה והאירוח, הוועדה התכנסה לדון בבקשה, אך העלתה קושי לאשר את הבקשה, משום שבאותם ימים התפרסם שעינת שרוף אמורה להופיע באירוע מטעם הקואליציה ואמורה לקבל על כך תשלום מטעם מפלגתו של לפיד - יש עתיד.

חברי הוועדה הפנו שאלות רבות בעניין לשר לפיד, ואך לפיד החליט, שבמקום לענות על השאלות, הוא ימשוך את הבקשה ואכן הוא העביר פנייה חריגה לחברי הוועדה למשוך את הבקשה, ואמר שיעביר תשלום על האירוח בדירה. בעקבות כך, הוועדה החליטה לא לדון בפרשה.

לפיד מסר בתגובה לכאן חדשות: "במהלך חופשת סוכות יצא השר לפיד לחופשה קצרה עם רעייתו בפריז. השר ורעייתו לנו בדירה של חבר אישי. חברים ובני משפחה מתארחים בדירה זו בעת שהיא עומדת ריקה, השר לפיד ורעייתו העבירו לחבר תשלום בגין שווי השימוש בדירה". בהמשך נכתב: "עוד לפני היציאה לחופשה פנה השר לפיד לוועדת ההיתרים לקבלת אישור ללון בדירה, אך בסופו של דבר, בטרם התקבלה החלטה, חזר בו מהבקשה וכאמור העביר תשלום בגין הלינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר