צפו בהצתה

ערבים ניסו להצית בניין חרדי בלוד - ונעצרו

אב ובן ערבים נעצרו בחשד כי ניסו להצית בניין חרדי בשכונת אחיסמך בלוד, בליל שבת קודש; אחד השכנים שהבחין באש, מיהר לכבותה ובכך בחסדי שמים נמנע אסון גדול; צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

אירוע חריג וחמור התרחש בליל שבת קודש בשכונה החרדית 'אחיסמך' בעיר לוד, כאשר צעיר ערבי ניסה להצית בניין בשכונה, ואך בנס - אחד השכנים ששם לב לאש כיבה אותה מיד.

מדובר בבניין בו מתגוררים תושבים חרדים ובמידה והאש היתה מתפשטת האירוע יכול היה חלילה להסתיים באסון גדול.

המשטרה עצרה שני חשודים, אב ובן, בחשד לניסיון הצתת הבניין ומעצרם הוארך בבית המשפט.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על אירוע הצתת פח אשפה בבניין מגורים ברח' שבט יהודה בלוד בליל שבת. בתוך כך, המשטרה ניהלה חקיּרה מאומצת במסגרתה אספה ממצאים בזיֹרה לצד סריקות, שהובילו למעצר שני חשודים - תושבי העיר בשנות ה-20 והחמישים לחייהם.

"בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, המשטּרה בקשה הערב בבית המשפט את המשך מעצרם ובתום הדיון, קבע בית משפט השלום בראשל"צ את הארכת מעצרם עד לתאריך 3.1.22. חקירת האירוע נמשכת".

ראש העיר לוד יאיר רביבו שלח לתושבים הודעה בה נאמר: "שלום לדיירי הבניין בשבט יהודה 13, ראשית מחזק אתכם באירוע החמור שאירע בליל שבת. הודות למצלמות הבניין, ולמצלמות העירייה שהותקנו רק החודש בשכונה, נתפס תוך מספר שעות החשוד במעשה והוא נמצא בחקירת משטרה.

"מדובר בתושב לוד ממוצא ערבי שגר במרכז העיר. אין לו רקע פלילי או לאומני והכל נבדק. לפי מצלמות העירייה הוא הגיע עם רכב ישירות לבניין שלכם בלי להסתובב בשכונה וניכר שהוא מכיר את הבניין. אני מבקש מכל מי שיש לו מידע שיעביר מיד למשטרה. אפשר גם דרכי. ייתכן שמדובר על פועל שעשה עבודה ויש לו סכסוך וייתכן גם דבר אחר.

"גם השב"כ בתמונה. מבטיח לכם שכל אבן תיהפך עד שנדע מה קרה. אני רוצה להודות למשטרת לוד, למוקד המצלמות בעירייה שפעלו בנחישוות ובמהירות שיא. תודה לכם על העירנות וב"ה שלא נגרם אסון כשכולם ישנים. שבוע טוב וחודש טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר