תיעוד ממצלמות אבטחה

נתפס על חם: נכנס לחנויות בתל אביב והרצליה וגנב מכשירי טלפון

כבפעולה שיטתית נהג תושב הצפון להיכנס לחנויות, ולהכניס לכיסו ברגע שהמוכר לא רואה את מכשיר הטלפון • היום זה נגמר בכתב אישום • צפו בתיעוד, מרגע אחת הגניבות (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
גונב מכשיר טלפון (צילום: מצלמות אבטחה, דוברות המשטרה)

כתב אישום ובקשת מעצר הוגש היום (ראשון) בידי משטרת ישראל נגד תושב הצפון, בחשד כי גנב טלפונים ניידים של עובדים בבתי עסק שונים בתל אביב ובהרצליה.

תחילתה של הפרשיה לפני כחודשיים, אז פתחה המשטרה בחקירה בעקבות קבלת דיווח על גניבת שני טלפונים ניידים של עובדות משתי חנויות בתל אביב. שוטרים עצרו את החשוד "על חם" ומצאו ברשותו את הניידים הגנובים. במהלך דיון בהארכת מעצרו, בימ"ש השלום בת"א שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

בחלוף כחודש, התקבלו תלונות על אירועי גניבה נוספים של טלפונים ניידים של עובדות בחנויות בעיר והחשוד נעצר בשנית. במהלך אותו מעצר הצליחו חוקרי לב ת"א לקשור את החשוד לאירועי הגניבה והפרות הוראות חוקיות שהטיל עליו בית המשפט במסגרת הליכים משפטיים אחרים.

במהלך דיון הארכת מעצרו של החשוד, ביהמ"ש השלום בת"א הורה על שחרורו, אך הפעם, המשטרה הגישה ערר על החלטת השחרור בבית המשפט המחוזי בתל אביב. ואכן, השופט בני שגיא קיבל את ערר המשטרה והורה על המשך מעצרו של החשוד, והיטיב לתאר את החשוד כמי שפתח מפעל לעבירות רכוש, המנצל את מצבו הרפואי לפגיעה ברכושם של אחרים.

במהלך הדיון היום (ראשון) בעניינו, הגישה התביעה המשטרתית של מחוז ת"א, נגד החשוד כתב אישום בגין 11 עבירות גניבה והפרות הוראות חוקיות, יחד עם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר