דובר צה"ל גינה

חבר הכנסת אמסלם הפר צו איסור פרסום במליאה? • צפו

כשעה לפני שדובר צה"ל התיר לפרסם על מותם של שני טייסי חיל האוויר בתאונת המסוק מול חיפה, חבר הכנסת דוד אמסלם, סיפר על מותם במליאת הכנסת, וביקש לעצור את הדיונים • צפו (כנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דוד אמסלם, אמש במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת דוד אמסלם, עלה אמש (שני) לנאום במליאה, ועוד לפני שדובר צה"ל התיר לפרסם על מותם של שני קציני חיל האוויר בתאונת המסוק בחיפה, הוא הודיע על פטירתם.

חבר הכנסת אמסלם, עלה לנאום במליאה, כשהנאום מועבר בשידור חי בערות כנסת, אמסלם סיפר, "לפני מספר שעות התרסק מסוק צה"לי ועכשיו הסתבר לי, שיש שם שני חיילי צה"ל שנספו וחייל אחד שנפצע, אני רוצה למסור את תנוחמיי למשפחות השכולות ואיחוליי החלמה לחייל הפצוע".

אמסלם פנה ליושב ראש וביקש, "אני רוצה להציע, שבשל האירוע שקרה כל מדינת ישראל מתאבלת, אז אני מציע למשוך את החוקים ולנעול את המליאה. זה לא נכון להמשיך כאילו עסקים כרגיל".

דובר צה"ל רן כוכב מסר הודעה חריגה, לאחר נאומו של אמסלם, בה נכתב: "אני מגנה את פרסום הידיעות בנוגע לנפגעי צה"ל בהתרסקות המסוק אמש, וזאת טרם שהותר פרסומן. ‏פרסום ההודעות לפני שעודכנו רשמית משפחות הנפגעים, וזאת חרף הבקשות המפורשות שלא לפרסם את הפרטים, הוא הפרה בוטה של נוהל המכובד מזה עשרות שנים ובבסיסו הדאגה למשפחות הנפגעים בשעתן הקשה. צה"ל מחבק את המשפחות השכולות וימשיך ללוותן".

מטעמו של ח"כ דוד אמסלם נמסר: "ח"כ אמסלם קיבל אמש במליאה ידיעות על מותם של שני הטייסים, והיה בטוח שהנושא כבר פורסם ולא נמצא תחת צו איסור פרסום, לכן הדברים נאמרו בשגגה ובתמימות. אמסלם מצר על כך מעומק ליבו ומתנצל על השגיאה המצערת, שנעשתה ללא כוונת זדון".

כזכור, הלילה נהרגו שני קציני חיל האוויר בהתרסקות מסוק מסוג 'עטלף' - מול חופי חיפה, קצין נוסף, שהיה על המסוק, נפצע באורח בינוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר