אחרי הפגישה עם אבו מאזן

גנץ נפגש עם מלך ירדן "שוחחו על פתרון שתי מדינות"

אחרי הפגישה בשבוע שעבר עם נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם מלך ירדן, עבדאללה השני. בפגישה השתתפו בכירים נוספים (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

אחרי הפגישה בשבוע שעבר עם נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (רביעי) עם מלך ירדן, עבדאללה השני.

שר הביטחון ומלך ירדן דנו בסוגיות ביטחוניות ומדיניות ושר הביטחון גנץ הודה למלך על פעילותו לשמירה על היציבות באזור ולחיזוק השלום והנורמליזציה.

בפגישה הדגיש גנץ את החשיבות האסטרטגית ביחסים הקרובים בין ישראל לירדן, התורמים לביטחון שתי המדינות. שר הביטחון בירך על שיפור היחסים בין ישראל לירדן מאז הקמת הממשלה, והביע את מחויבתו להמשך חיזוק הקשרים הביטחוניים, הכלכליים והאזרחיים.

בהודעה שנמסרה מטעמו של מלך ירדן נאמר כי "במהלך הפגישה חזר המלך עבדאללה על הצורך לשמור על השקט בשטחים הפלסטיניים, ולנקוט את האמצעים הנדרשים ליצירת האופק הדרוש להשגת שלום צודק וכולל, זאת על בסיס פתרון שתי המדינות".

בפגישה השתתפו מהצד הישראלי: ראש האגף המדיני-ביטחוני, זהר פלטי, ראש המטה מעיין ישראלי והמזכיר הצבאי תא"ל יקי דולף. מהצד הירדני השתתפו: סגן ראש הממשלה ושר החוץ והתפוצות, מר איימן ספדי, מנהל האגף לעניינים פוליטיים, מר מואת אל זועבי ומנהל לשכת הוד מלכותו, ד"ר ג'עפר חסן.

גנץ עם המלך עבדאללה השני (הארמון הירדני)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר