הפיצוץ ביחסים שהוביל להפגנה

גורם במשטרה איים על ה'עדה החרדית': השיח בינינו ינותק

להפגנה החריגה ב'גאולה' - קדמה שיחה דרמטית בין בכיר ב'עדה החרדית' לגורם במשטרת ירושלים שאיימה לפוצץ את היחסים העדינים המתקיימים לאורך השנה, ברציפות ובכל נושא, לחלוטין (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההפגנה האלימה הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הסיבה להפגנה הגדולה בגאולה נחשפת: גורם במשטרת ירושלים הודיע היום (רביעי) לבכיר בעדה החרדית כי בעקבות ריבוי ההפגנות והעימותים סביב החנויות הסלולר וההפגנות בבר אילן, "המשטרה תנתק קשר עם העדה החרדית".

כוונת הגורם המשטרתי לשיח שהיה קיים עד היום מתחת לפני השטח באופן שוטף בין המשטרה לבין גורמים ב'עדה החרדית'. כך 'כיכר השבת' מפרסם הערב לראשונה.

בעקבות השיחה, שנחשבת דרמטית, הורה הגאב"ד הגרי"ט וייס על קיום ההפגנה הגדולה שהתקיימה הערב בשכונת גאולה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בהפגנה, הסוערת במיוחד, השתתפו כאלף מפגינים ממאה שערים ומהשכונות הסמוכות, והיא מתקיימת מול חנות בשם 'ענק הסלולר', שלטענת המפגינים אינה מצוידת בתעודת כשרות.

מוקדם יותר היום הפגינו במקום כ-20 חרדים קיצוניים, ו-8 מהם נעצרו בידי המשטרה.

בהפגנה הנוכחית, המשמעותית יותר מבחינת מספר המשתתפים, בוצעו גם כן מעצרים, לאחר ששוטרים התעמתו עם מפגינים. בין המפגינים: המשב"קים ועוזריו של הגאב"ד.

כעת, לאחר כמה שעות של נתק, שלכאורה עתיד היה להיות ארוך, התקיימה שיחה בין גורם בעדה החרדית לגורם במשטרה, שמטרתה להחזיר את המצב לקדמותו - ולשמר את הקשר בין הצדדים.

גורם בכיר ב'עדה החרדית' אמר הערב ל'כיכר השבת', בצל ההפגנה האלימה: "הכוח של המשטרה לא מפחיד אותנו, החנות הזו תיסגר בתוך כמה ימים, נלחם על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר