"עופי לי מהעיניים"

ההסבר המביך של בנט: 'אורית סטרוק התיזה עליי אומיקרון'

ראש הממשלה תדרך את כותבי הטורים בסוף השבוע מדוע התבטא בחריפות אל יו"ר סיעת הציונות הדתית, על אף שלטענתה - היא עטתה מסיכה • ומה ההסבר שלו להתפרצות במליאה? (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
רה"מ בנט, ברגעי המהומה במליאה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט הסב את תסכול הציבור מהתפשטות הקורונה הנרחבת למחזה מביך אף יותר: השתוללותו המדאיגה על חברי האופוזיציה בזמן ההצבעות במליאה על חוק החשמל.

ברגעים שלאחר מכן, כששב לכסא ראש הממשלה במרכז מליאת הכנסת, ניגשה אליו ח"כ אורית סטרוק, יו"ר סיעת הציונות הדתית בהווה וחברה קרובה של בנט בימיו כיו"ר הבית היהודי, וניסתה לשוחח איתו. הוא, בתגובה, השיב לה בגסות: "עופי לי מהעיניים".

הבוקר (שישי), במוספי סוף השבוע בתקשורת החילונית, תדרך ראש הממשלה את כותבי הטורים הפוליטיים מדוע תקף את סטרוק: "האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטרים - אז אמרתי לה לעוף ממני. מספיק הייתי מבודד בשבוע שעבר", צוטט בנט ב'ידיעות אחרונות'. דברים דומים נכתבו גם ב'הארץ'.

ינון מגל, מגיש תוכנית הרדיו הפופולרית ב'רדיו 103', שאל את ח"כ סטרוק האם אכן שוחחה איתו ללא מסכה, וקיבל תשובה שלילית: "ברור שעם!", השיבה חברת הכנסת בנחרצות. תוקף לכך ניתן למצוא גם בסרטון לפני תחילת האירוע, בו רואים את סטרוק הולכת בשבילי המליאה כשהיא עוטה מסכה כחוק.

את עצם ההתלהמות שלו על חברי האופוזיציה הסביר בנט כ"הסטת האש לכיוונו". מקורב לראש הממשלה הסביר ב'זמן ישראל': "בנט נשכב על הגדר לשמור על אנשיו. הוא שומע את האיומים והקללות על אורבך, סילמן וכלפון. אלו דברים נוראים, והכל שקרים גסים". ב'ידיעות אחרונות' פורסם כי כמה דקות לפני ההתקוטטות עם האופוזיציה, כתב בנט מסרון לאיילת שקד: "אני קם אליהם כדי להגן על אביר (קארה; ר"כ) וניר (אורבך; ר"כ), שהאש תהיה עליי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר