אבל בחצר החסידות

אחיו של המשב"ק בבעלזא: הרה"ח רבי יונתן קליין ז"ל

אבל בחצר חסידות בעלזא לאחר שבמהלך השבת נפטר הרה"ח רבי יונתן קליין ז"ל, מחשובי החסידים ואחיו של המשב"ק המיתולוגי הרה"ח רבי שמעון וולף קליין (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל בחצר חסידות בעלזא לאחר שבמהלך השבת נפטר הרה"ח רבי יונתן קליין ז"ל, מחשובי החסידים, מראשי המשוררים בקהילה, ואחיו של המשב"ק המיתולוגי הרה"ח רבי שמעון וולף קליין, בן 75 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי ישראל קליין זצ"ל, ובמשך שנותיו הוא שימש כמגיד שיעור בישיבה קטנה של חסידות בעלזא בירושלים, שם הוא זכה לחנך וללמד תלמידים רבים.

בחצר הקודש בעלזא היה זה רבי יונתן ז"ל שהקים את מקהלת חסידי בעלזא, הידועה בניגונים ובלחנים הרבים שהלחינו במשך השנים, בעיקר לפני שמחות ואירועים שונים בחסידות.

בבעלזא מספרים כי רבי יונתן ז"ל היה חסיד אמיתי שכל כולו תורה וחסידות, אשר בשנים האחרונות שימש כמגיד שיעור בישיבת המקובלים 'שער השמים', שם הוא עסק בתורת הנסתר, לצד היותו כמובן דבוק בכל נפשו בחצר הקודש בעלזא וברבי הנוכחי.

בפטירתו הותיר אחריו דור ישרים מבורך, צאצאים ונכדים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו תצא הערב - מוצאי שבת בשעה 21:30 מבית ההלוויות סנהדריה, דרך קרית בעלזא בירושלים, להר המנוחות, שם הוא יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר