פינת הצרחנות

גשר המיתרים - שלא מסתפק ב-245 מיליון שקלים

שביל הולכי הרגל בגשר המיתרים בירושלים, נסגר לאחרונה לרגל שיפוצים הכוללים ניסיון נוסף לכסות את מרצפות הזכוכית • הגשר התלוי נראה מוזנח, אך האם זה גם מסוכן?! (הכלכלית)

משה מנס | כיכר השבת |
גשר המיתרים והטפט שלא מכסה (צילום: כיכר השבת, משה מנס)

"אני רוצה להתלונן על מה שקורה בגשר המיתרים", כתב לנו חיים ג. בפניה לפינת הצרחנות של "התוכנית הכלכלית" מבית 'כיכר השבת'.

לדבריו, "תקופה ארוכה זה היה סגור בגלל שכאילו שיפצו את הזכוכיות השבורות, כיסו את הכל בטפט שחור שגם הוא אחרי חודש התקלף. למה הם לא יכולים לתקן את זה? זה פשוט מלחיץ ואולי גם מסוכן".

אז הלכנו לבדוק ואכן, בתיעוד שאנחנו מביאים כאן, תוכלו לראות את הזכוכיות השבורות ואף את שאריות התיקון שלא הועיל. זו ההזדמנות להזכיר שאת הגשר שתכנונו ואישורו החל ב-2004 היה אמור לעלות בסביבות 80 מיליון שקל, אך אחרי תקלות, עיכובים, סדקים ותלונות עלה לנו כ-245 מיליון שקל!

השלומיאליות והפזרנות הזו ממשיכה גם עם תיקון או עם חוסר תיקון התקלות, כאשר ע"פ עדכון של גורם בעירייה - התיקון עצמו עלה עשרות אלפי שקלים והחזיק מעמד לחודש.

מעיריית ירושלים נמסר ל'כיכר השבת': "בחודשים האחרונים נופצו 80 יח' זכוכיות מעקה ומהדרך במדרכת הזכוכית הצמודה לגשר המיתרים! כל יח' כזו מורכבת מכמה שכבות מודבקות של זכוכית מחוסמת ומעורגלת המיוצרות בתהליך ייחודי.

"עד שיסופקו הזכוכיות החליפיות ולצורך שמירה על בטיחות הולכי הרגל צופתה חלק מהמדרכה בציפוי אקרילי פולימרי שחור. בימים אלו (בהתאם לקצב האספקה) הוחל בהחלפת הזכוכיות הפגומות ותוך מספר חודשים יוחלפו כל הזכוכיות הפגומות.

"לאור התרבות, ההפגנות וריבוי הוונדליזם בגשר המיתרים הותקנה לאחרונה מערכת מצלמות היקפית לבקרה ולמזעור הפגיעות החוזרות ונשנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר