"תתחיל לחטוף מכות" • צפו

גפני לשר ליברמן: "אִם מִזֶּרַע הַיְּהוּדִים מָרְדֳּכַי אֲשֶׁר הַחִלּוֹתָ לִנְפֹּל לְפָנָיו לֹא תוּכַל לוֹ"

חבר הכנסת גפני, עלה לדוכן המליאה לאחר שגזירת המעונות נדחתה והסביר לליברמן, כי הנפילה הזו בבג"ץ היא רק הנפילה הראשונה שלו; "אתה תתחיל לחטוף מכות בכל מה שתגע בו" • צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חבר הכנסת גפני במליאה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 • וידיאו: ערוץ כנסת)

שעות ספורות (רביעי) לאחר החלטת שופטי בג"ץ לדחות את גזירת המעונות של שר האוצר ליברמן, חבר הכנסת גפני עלה לדוכן המליאה, ותקף את ליברמן בחריפות.

"אני שמעתי", פנה גפני לח"כ סובה - חבר מפלגתו של ליברמן - "את יו"ר המפלגה שלך שדיבר נגד החלטת שופטי בג"ץ, אבל אני רוצה להגיד במה מדובר. מדובר על משפחות שלא יהיה להם סידור לילדים במעון, והאם לא תוכל לצאת לעבוד והאב לא יוכל ללמוד תורה".

"מה ההנאה שלכם בכך? מה ההנאה הגדולה? למה אתם רק עושים רע?. אבל כשאמרת את הדברים הללו נזכרתי במה שכתוב במגילת אסתר".

גפני הסביר: "המציאות היא שליברמן קיבל מכה גדולה מבג"ץ, ואז נזכרתי חבר הכנסת סובה (מישראל ביתנו), במה שכתוב במגילת אסתר; "'וַיְסַפֵּר הָמָן לְזֶרֶשׁ אִשְׁתּוֹ וּלְכָל אֹהֲבָיו אֵת כָּל אֲשֶׁר קָרָהוּ וַיֹּאמְרוּ לוֹ חֲכָמָיו וְזֶרֶשׁ אִשְׁתּוֹ אִם מִזֶּרַע הַיְּהוּדִים מָרְדֳּכַי אֲשֶׁר הַחִלּוֹתָ לִנְפֹּל לְפָנָיו לֹא תוּכַל לוֹ כִּי נָפוֹל תִּפּוֹל לְפָנָיו'."

"ואני אומר", הוסיף חבר הכנסת גפני, "לשר איווט ליברמן, חיפשת בכל מקום אפשרי איך לפגוע בציבור החרדי ואיך לפגוע בלומדי התורה. ואתה קיבלת מכה. ואני אומר - אם מזרע היהודים - החרדים - התחלת ליפול - לא תוכל לו, אתה תתחיל לחטוף עכשיו מכות מבחינה ציבורית בכל תחום שאתה רק תגע בו".

כזכור, מיד לאחר החלטת שופטי בג"ץ לדחות את גזירת המעונות, שר האוצר אביגדור ליברמן, שיזם את 'הגזירה, כתב כי "אנחנו מצרים על החלטת בג"ץ בעניין שינוי הקריטריונים לקבלת סבסוד על מעונות יום שפוגעת באזרחי המדינה שמשרתים בצה"ל, עובדים ומשלמים מסים. נמשיך לפעול בכל הכוח לשילוב כל אזרחי המדינה בשוק התעסוקה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר