העסקה תחתם? | תיעוד

נתניהו, משפחתו ועורכי הדין התכנסו לדיונים

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו נפגשים הערב במשך שעות עם יועציו ועורכי דינו לקראת ההחלטה האם לגשת ולחתום על הסדר טיעון עם הפרקליטות (חדשות בארץ)

נתניהו ורעייתו שרה (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90, וידאו באדיבות חדשות הערב, כאן 11)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו נפגשים הערב (ראשון) במשך שעות עם יועציו ועורכי דינו לקראת ההחלטה האם לגשת ולחתום על הסדר טיעון. מלבד בני המשפחה, במקום נמצאים עורך הדין עמית חדד, עורך הדין יוסי כהן ונתן אשל.

על פי הדיווחים בתקשורת, שרה נתניהו מתנגדת כעת להסדר הטיעון יחד עם שני בניה יאיר ואבנר ועל פי הדיווחים בחדשות 12 עורכי הדין מנסים לשכנע אותם כי מדובר בעסקה טובה.

ההסדר יכול ליפול גם אם תגיע דרישה מהפרקליטות שנתניהו יצהיר כי לא הייתה רדיפה או אפלייה כלפיו בכל התיקים, דבר שקשה לראות את נתניהו עושה לבטח אל מול מה שאירע בבית המשפט כשתיק 4000 התפורר מול עיני הפרקליטות.

על פי הדיווחים, מנדלבליט לא ילך להסדר ללא הסכמת הפרקליטים בתיק וכלל לא בטוח שהם יסכימו להסדר, בטח שלא בחלון הזמנים הקצר עד לפרישת מנדלבליט.

על פי דיווחים אחרים, בפרקליטות פועלים גם להסדר טיעון מול נוני מוזס שצפוי להודות בניסיון למתן שוחד, אם כי יצויין שהוא לא התכוון ברצינות להצעה. במידה ונתניהו לא יחתום אף הוא על הסכם ייתכן והודאתו של מוזס תפגע בנתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר