מרוץ נגד הזמן

המגעים לעסקה עם נתניהו נמשכים, המשפחה חלוקה

בצל שעון החול האוזל, המגעים לעסקת טיעון נמשכים: זו תמונת המצב בבית משפחת נתניהו - אבנר ושרה מתנגדים, יאיר וביבי תומכים • בבית המשפט המחוזי מתקיים דיון נוסף במשפט נתניהו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יגיעו להסדר? נתניהו ומנדלבליט (צילום: Noam Revkin Fenton, Yonatan Sindel/Flash90)

המגעים לעסקת טיעון של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מול היועץ המשפטי לממשלה נמשכים. 15 ימים וכמה שעות, נכון להבוקר (שני), נותרו עד לסיום כהונתו של היועץ המשפטי לממשלה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', אמש קיימו נתניהו ובני ביתו מפגש לילי שנמשך שעות ארוכות עם פרקליטיו. גם נתן אשל, היועץ המקורב למשפחה, השתתף בפגישה. בסיומה הוחלט להאיץ את המגעים מול היועמ"ש, בהפצרת עורכי הדין.

נתניהו, ביציאתו מהמפגש עם עורכי דינו, הלילה ( (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90))

במשפחת נתניהו לפי שעה, ראש הממשלה לשעבר בנימין ובנו יאיר תומכים בקידום ההסכם, לעומת אם המשפחה, שרה, והבן יאיר המתנגדים לו. כך לפי דיווח של עמית סגל.

היום (שני) צפוי להתקיים בכנסת דיון 40 חתימות, בהשתתפותו של נתניהו. הבוקר הודיעו כי הדיון ידחה, בצל המגעים על עסקת הטיעון. בהמשך הודיעו כי נתניהו יגיע והוא יתקיים, ושוב שינו ומסרו כי הדיון לא יתקיים.

הדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בצל המגעים, הבוקר נמשכת בבית המשפט המחוזי בירושלים עדותו של עו"ד ניר שוורץ, חוקר מלהב 433 שחקר את ניר חפץ. בועז בן צור, עורך דינו של נתניהו, צפוי להתייחס לנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר