פליטת הפה וההבהרה

ניתוק; השר בר-לב על חיים מזרחי: "לא מכיר"

השר לביטחון פנים נשאל על תפירת התיק של הבחור החרדי חיים מזרחי, אך למרבה התדהמה בר-לב השיב: "לא מכיר את האירוע"; לאחר מספר דקות, ניסה להסביר את דבריו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
עמר בר-לב (צילום: Basel Awidat/Flash90)

השר לביטחון פנים עמר בר-לב, נשאל היום בנודע לתפירת התיק של חיים מזרחי, על ידי בלשי משטרת ישראל, אך במקום לענות, הוא הסביר שאינו מכיר את האירוע, לאחר מכן, התנצל.

המקרה ההזוי התרחש היום בישיבת סיעת מפלגת העבודה, לאחר שהיו"ר מיכאלי דיברה, נשאל בר-לב על ידי העיתונאי שמואל קרמרסקי, בנוגע לדעתו על מה שקרה עם חיים מזרחי.

למרבה ההפתעה, בר-לב לא התבלבל והשיב: "לא מכיר את האירוע שאתה מדבר עליו".

לאחר דקות ספורות, כאשר בר לב הבין את הטעות, הוא מיהר להתנצל וכתב בחשבונו ברשתות החברתיות: "כשנשאלתי עתה על המקרה של חיים מזרחי, לא קישרתי מיד את השם לאירוע הקשה מלפני מספר שבועות. אולם בזמן אמת כשאירעה התקרית ונודע לי עליה, בהוראתי הועברו החומרים למח״ש, ובעקבות כך נפתחה חקירה בעניין בתוך זמן קצר".

ישיבת הסיעה היום של העבודה (ערוץ כנסת)

כזכור, מזרחי נעצר לאחרונה באלימות מזעזעת וחסרת כל פרופורציה לאחר שהעיר לבלש סמוי שנסע בניידת כי הוא פגע ברכב אחר. האירוע תועד כולו במצלמות האבטחה ונחשף לראשונה ב'כיכר השבת'.

יום לאחר מכן, הובא מזרחי לבית המשפט, שם שחררה אותו השופטת ללא כל תנאי תוך שמעבירה ביקורת קשה וחריגה על התנהלות המשטרה. בהמשך היום הגישה המשטרה ערר, בצעד שלווה בביקורת רבה. "הם שוב הכו אותי ללא אבחנה. הם אפילו לא נתנו לי ללכת לשירותים, למרות שלא עשיתי כלום", סיפר מזרחי ל'כיכר השבת', על מה שעבר עליו בתחנת המשטרה לאחר שנעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר