תראו מופתעים

כך בנט הצדיק את הישיבה עם רע"מ • צפו

בישיבה המיוחדת לציון 73 שנים לכינון הכנסת, דיבר ראש הממשלה בנט וניסה להצדיק את ישיבתו עם המפלגה הערבית; את מי הוא האשים? את הצייצניים וכמובן שוב את נתניהו • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט, היום בנאומו במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

מליאת הכנסת מקיימת בשעה זו (שני), ישיבה מיוחדת לציון 73 שנים לכינון הכנסת בט"ו בשבט, נשיא המדינה יצחק הרצוג נעדר בשל האבל על אמו, וכן ראש האופוזיציה בנימין נתניהו - נעדר, "בשל שיקולי לו"ז צפופים".

ראש הממשלה בנט, התחמק מלעסוק בנושאים הבוערים במדינה, כמו התחלואה הגואה והסערה סביב הנטיעות בנגב, ובחר שוב לעסוק איך לא, בראש הממשלה לשעבר נתניהו.

בנט, חזר על המנטרות אותן הוא נושא מאז הקמת הממשלה - כפי שהשמאל נהג לעשות בשבתו באופוזיציה ואמר: "בשנים האחרונות פה בבית הזה, ומפה התגלגלה לעם, רוח של מחלוקות לא לשם שמיים. לא לשם שמיים זה במילה אחת- סתם. סתם מחלוקת על כלום. שנאה אוטומטית, עמדות אוטומטיות, העמדות בכלל נקבעות לפי הצדדים ולא הפוך".

"יכול שאדם מסוים, איש פוליטי מסוים (כוונתו כמובן לנתניהו. י"ג), מנהיג פוליטי יגיד ככה אז כולם יגידו ככה אלף, ואם אחר כך הוא משנה לבית אז כולם יגידו מה פתאום בית על אותו נושא. האם ראוי לשבת עם רע"ם בממשלה? כשמישהו אומר כן ראוי זה הסכמי אברהם אז כולם אומרים כן זה כמו הסכמי אברהם רק בבית, ואז ברגע שאותה דמות מחליטה שזה לא טוב אז משנים כל הצייצנים מה פתאום, מה שאמרנו אתמול לא רלוונטי כי הוא אמר הפוך. זאת לא מחלוקת לשם שמים".

"מחלוקת שלא לשם שמיים", הוסיף ראש הממשלה, "היא צעקות של שנאה נטולות יסוד. הפצת קיטוב, מה שבסוף מביא לשיתוק. כמדינת ישראל אנחנו צריכים להיות אור לגויים לא רק בווייז, לא רק בהייטק, לא רק בחיל האוויר שלנו, לא רק במערכות השקיה מתקדמות אלא גם באיך בשנת 2021 מנהלים מדינה דמוקרטית רוויה ויכוחים בצורה נכונה.

"אני רוצה לאחל לכולנו", אמר בנט לסיום, "לאופוזיציה שיש בה אנשים מצוינים, לקואליציה שיש בה אנשים מצוינים, לאופוזיציה שיש מחלוקות ולקואליציה שבתוכה יש מחלוקות, אם עם צמא חיים אנחנו, אנחנו חייבים כצו קיומי לנהל פה בבית הזה ובעם, מחלוקות לשם שמיים. זה הייחול שלי ליום ההולדת של כנסת ישראל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר