"לא בכל מחיר"

נתניהו נתן "אור ירוק" להתקדם לעסקת טיעון

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נתן לפרקליטיו אישור להתקדם עם המגעים לעסקת הטיעון עם הפרקליטות • נתניהו הבהיר, שהוא מעוניין להאיץ את המגעים, אך לא בכל מחיר (אקטואלי)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה לשעבר נתניהו, נתן היום (שני) "אור ירוק" לפרקליטיו, להתקדם עם עסקת הטיעון בעניינו - עם הפרקליטות.

ביממה האחרונה, נתניהו ערך שיחות עם משפחתו ועם עורכי דינו עמית חדד ובועז בן צור, שהפצירו בו לקחת את עסקת הטיעון המוצעת לו.

גורמים שהיו מעודכנים בפרטי הפגישה של נתניהו ועורכי דינו, הבהירו ל'כאן חדשות', כי אמנם נתניהו אישר להתקדם עם העסקה ולהאיץ את המגעים, "אך לא יקבל אותה בכל מחיר".

יצוין, כי נתניהו מקווה לשפר את העסקה והוא עדיין מתעקש על סעיף הקלון, תמורה לפרישה מהחיים הפוליטיים.

היום, נתניהו התייחס לראשונה לקמפיין ההמונים שנפתח עבורו ופרסם תמונה שלו עם בני משפחתו וכתב: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', אמש קיימו נתניהו ובני ביתו מפגש לילי שנמשך שעות ארוכות עם פרקליטיו. גם נתן אשל, היועץ המקורב למשפחה, השתתף בפגישה. בסיומה הוחלט להאיץ את המגעים מול היועמ"ש, בהפצרת עורכי הדין.

רה"מ נתניהו ומשפחתו בהתייעצות אמש עם עורכי הדין (כאן חדשות)

על פי הדיווחים, מנדלבליט לא ילך להסדר ללא הסכמת הפרקליטים בתיק וכלל לא בטוח שהם יסכימו להסדר, בטח שלא בחלון הזמנים הקצר עד לפרישת מנדלבליט.

על פי דיווחים אחרים, בפרקליטות פועלים גם להסדר טיעון מול נוני מוזס שצפוי להודות בניסיון למתן שוחד, אם כי יצוין שהוא לא התכוון ברצינות להצעה. במידה ונתניהו לא יחתום אף הוא על הסכם ייתכן והודאתו של מוזס תפגע בנתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר