בבית המטפלת

בני ברק: פעוטה איבדה הכרה, מצבה אנוש

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר לבית מטפלת בעיר בני ברק, שם איבדה פעוטה ממשפחה חרדית את הכרתה • לאחר פעולות החייאה, מצבה מוגדר אנוש והרופאים נלחמים על חייה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פעוטה, בת ארבעה חודשים, ממשפחה חרדית איבדה הבוקר (שלישי) את הכרתה בבית המטפלת בעיר בני ברק, לאחר פעולות החייאה מתקדמות מצבה מוגדר אנוש.

יוסי אקלר, חובש איחוד הצלה שטיפל בפעוטה,מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה ונמסר לנו כי היא לא התעוררה משנתה אצל המטפלת. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה בדרכם עקב אופי האירוע".

חובש ביחידת האופנועים של הצלה הערשי אורטנר סיפר: "כשהגעתי למקום מצאתי תינוקת כבת שלושה חודשים כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב ומתן שוקים חשמליים, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר, שם בחסדי שמים חזרו הדופק והנשימה".

כזכור, שלשום, פעוט בגיל שבעה חודשים, מבית חרדי בבני ברק, איבד את הכרתו במהלך השינה. חובשים ופרמדיקים של 'הצלה' ו'איחוד הצלה' ביצעו בפעוט פעולות החייאה ממושכות, ופינו אותו אל בית החולים מעייני הישועה בעיר, בעודם מבצעים בו פעולות החייאה.

חובש הצלה יצחק רייכמן שגר בבניין תיאר: "כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן שבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והאב מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101.

"יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב, והוא פונה באמבולנס מד"א המאוייש במתנדבי הצלה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר