בעלה של הבכירה

זה התורם המפתיע לקמפיין 'מימון ההמונים' לנתניהו

קמפיין גיוס ההמונים לראש האופוזיציה נתניהו, כבר חצה את השלושה מיליוני השקלים. אך היום, תרם לקמפיין, אישיות מפתיעה במיוחד כשהוא מסביר; 'צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּוף' (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שמוליק סילמן (צילום: ארכיון 'כיכר')

תורם מפתיע במיוחד, תרם היום (שלישי) 180 שקלים, לטובת קמפיין גיוס ההמונים לנתניהו. למעלה משלושה מיליוני שקלים, כבר נאספו מאזרחי ישראל.

שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה וחברת מפלגת ימינה, עידית סילמן, שכבר פורסם בעבר בשל התמיכה - החד משמעית בה - בה בפרשיית התקיפה במודיעין, תרם היום סכום של 180 שקלים.

בדף התרומה, ציין סילמן את סיבת התרומה וכתב את הפסוק: "צדק צדק תרדוף, למען תחיה וירשת את הארץ". סילמן אישר לעיתונאי עקיבא נוביק, כי אכן, הוא תרם את הסכום המדובר.

התרומה של סילמן מפתיעה, בשל היותה של רעייתו יושב ראש הקואליציה, שעיקר הדבק הקואליציוני שלה הוא אנטי בנימין נתניהו.

יצוין, כי את הקמפיין השיק רשמית העיתונאי ינון מגל בשעות הצהריים המוקדמות כשבתוך פחות משעה הוא חצה את קו ה-300 אלף ש"ח, מגל שהציב יעד גיוס אישי של 100 אלף שקלים חצה אותו בתוך כמחצית השעה וכעת היעד של הגיוס עומד על חמישה מיליון שקלים.

בהודעה שפרסם העיתונאי עם השקתו כתב "חברים הנה זה בא: אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי. שתפו!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר