משפט נתניהו

"היועץ התקרר"; קטנו הסיכויים לעסקת טיעון?

במהלך היום לא נרשמה התקדמות במשא ומתן בין סנגורי נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנוגע לעסקת הטיעון; "כל יום שעובר מקטין את ההיתכנות" (בארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

עסקת הטיעון: במהלך היום (שלישי) לא נרשמה התקדמות במשא ומתן בין סנגוריו של בנימין נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בנוגע לעסקת הטיעון הנרקמת, כך על פי הפרסום ב"מהדורה המרכזית" של 'ערוץ 12'.

על פי הפרסום, בכיר בפרקליטות סיפר כי "היועץ התקרר אחרי הביקורת הגדולה - גם הציבורית וגם מהבית".

"כל יום שעובר מקטין מאוד את ההיתכנות להגיע לכך", אמר, "למעשה באופן אמיתי הוא לא קיים - זה לא קורה. זה לא שיש פיצוץ, אין כלום". לטענת הבכיר, הכנסת צוות הפרקליטים לדיונים גרמה להקשחה בעמדות.

"מראש היועץ הבהיר כי לא ילך להסדר שלא על דעת הפרקליטים בתיק", הוסיף, "נשאר סיכוי - אבל הוא תיאורטי. זה דומה למצב שכמעט אפסו הסיכויים לעלות לטורניר גדול ואז מתחילים חישובים של סיכוי תיאורטי אם יתקיימו סדרה של התרחשויות לא סבירות".

כזכור, היועמ''ש מנדלבליט צפוי לפרוש בתוך כשבועיים מתפקידו, כשלנעליו יכנס באופן זמני למשך חודש פרקליט המדינה עמית איסמן שעל פי הדיווחים הוא יחד עם התובעת בתיק עו"ד ליאת בן ארי בעד חתימה על ההסכם, כשאם העסקה לא תחתם בטרם סיום תפקידו של מנדלבליט מי שיאשר אותה באופן סופי יהיה היועמ''ש הקבוע הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר