"אתה בושה" • צפו

כסיף על הח"כית: "תשתיקו את התרנגולת"

בדיון על הפשיעה בחקלאות, עלה חבר הכנסת מהרשימה המשותפת לדבר, כשח"כ בן ארי קראה קריאות ביניים, הוא ביקש "שישתיקו את התרנגולת" • כך הגיבה בן ארי; צפו (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן ארי ועופר כסיף (צילום: ערוץ כנסת)

במהלך דיון היום (רביעי) במליאת הכנסת על הצעת חוק חילוט תקבולי עבירה בפשיעה החקלאית, עלה חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת לדבר.

כסיף, תקף את הפשיעה החקלאית, וחברת הכנסת בן ארי, קרה לעברו, "מי אתה שתדבר נגד החקלאים היהודיים, אתה בושה לכנסת".

כסיף בתגובה אמר: "תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך, חוץ מלצרוח את לא מסוגלת לעשות כלום. תשתיקו לי את התרנגולת הזו"

בן ארי עלתה להגיב ואמרה: "מי אתה שוביניסט ומיזוגן, שתדבר אליי בצורה כזאת? אתה לא תקרא לאף אישה פה 'תרנגולת'. אעשה כל מה שאפשר כדי שיום אחד אתה לא תהיה פה".

התגובה של בן ארי

חה"כ מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' הגיבה: ‏"לשמוע את עופר כסיף קורא לחקלאים היקרים שלנו פושעים, לבן גביר יהודונאצי, למירב בן ארי תרנגולת, ולשמוע את סמי אבו סחאדה קורא לאופיר סופר אפס, והכל בתוך מליאת הכנסת זה הרבה מעבר לשערורייה. נורא ואיום".

יצוין, כי מדובר על הצעת חוק חילוט רכוש עברייני פשיעה חקלאית שיזם ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית), הצעת החוק עברה בקריאה טרומית במליאת הכנסת ותקודם בוועדה לביטחון פנים.

יוזם החוק, ח"כ סופר: "זכות גדולה עבורי שהחוק הראשון שלי שעובר במליאת הכנסת יעסוק בפשיעה חקלאית ובסיוע לחקלאים. כמי שגדל ומתגורר במושב חקלאי בגליל אני מכיר מקרוב את תופעת הפשיעה החקלאית שהפכה למכת מדינה ומהווה פגיעה מכוונת בחקלאים כאשר המטרה הברורה של העבריינים, היא הטלת פחד והשתלטות על שטחים אסטרטגים בנגב ובגליל. על מנת לשמור על החקלאות ולהעניק ביטחון לחקלאים חייבים להגביר את האכיפה והענישה כנגד העבריינים. אני מברך על העברת החוק ומודה לשר המשפטים על שיתוף הפעולה ובתמיכה בחוק ומצפה לקידומו המהיר בוועדה לביטחון פנים לצורך כניסתו לספר החוקים של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר